1. Osobą poszkodowaną jest użytkownik, wobec którego zastosowano konkretne narzędzia moderatorskie, nie zgadzający się z decyzją moderatora.
2. Osoba poszkodowana przesyła administratorowi PW (maila) ze swoją skargą, w nagłych przypadkach może przesłać PW Moderatorowi Globalnemu.
3. Osoby nie mające możliwości napisania skargi na forum (ban), proszone są o kontakt drogą mailową (adres mailowy to admin@forum.android.com.pl ). Zakładanie drugiego konta w celu wyjaśnienia skargi staje się tym samym bezcelowe.
4. Przy użyciu maila jako formy kontaktu należy podać swój forumowy nick. Bez tej informacji skarga nie będzie rozpatrzona.
5. Administrator w ciągu 7 dni ma obowiązek zapoznać się ze skargą, dokonać niezbędnych czynności wyjaśniających.
6. Administrator przekazuje odpowiedź poprzez wysłanie PW (maila) do poszkodowanego.
7. Administratorami właściwymi do rozpatrywania skarg są Administratorzy Personalni, na ten moment:
Forum po zmianach, link nie działa