Witam,
Mam problem, ponieważ zakupiłem dany zegarek i nie mogę się z nim połączyć.
Mój problem polega na tym, że kiedy sparuję telefon z zegarkiem zatrzymuję się na prośbie o aplikację SmartWatch 2 na ekranie zegarka. Przy pierwszej aplikacji smart connect, też się zatrzymywał, lecz gdy tylko wyłączyłem i włączyłem Bluetooth przeskoczyło dalej (czyli do prośby o SmartWatch 2) , po dalszych próbach włączania i wyłączania Bluetooth nic się nie działo. Próbowałem restartować urządzenia, parować na nowo, zero zmian.
Telefon mam nowy na gwarancji i nie chcę za bardzo ingerować w soft.
Czytałem coś o aplikacji Bluetooth fix repair - niestety wymagany jest ROOT.
Na telefonie mam Androida 4.1.2 (sieć Play, nie mogę zaktualizować do 4.4)
Próbowałem sparować zegarek z Lenovo A850 po kilku próbach udało się i zegarek pobiera aplikację z telefonu.
Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Pozdrawiam.