Skocz do zawartości
Borowik13

[ROM] MIUI dla Defy 1.9.30

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dziwne,w markecie przez telefon nie moge znalezc przegladarek opera (nie mini) i dolphin browser hd i zwykla. Sprobuje poszukac jeszcze w markecie na kompie i zainstalowac,ale co jest nie tak z tym romem ze takie podstawowe rzeczy mi blokuje?

    Ok nieaktualne, miałem jakimś cudem włączone filtrowanie treści w markecie.

    Edit: Mam nadzieję, że tu bateria będzie trzymać choć trochę lepiej niż w CM7. Jak wasze odczucia co do baterii po takiej przesiadce jak moja?

    Eedit2: No i właśnie czy można podkręcać na tym romie?

    Sent from my MB525 using Tapatalk

    Edytowane przez Vieslaw

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    misk

    Kiedy można się spodziewać 1.7.1 PL? Jakie jest oryginalne źródło? Na miui.pl są tylko romy do Milestone :oczy:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak wygląda update z 1.6.24 do wersji podanej powyżej? można to bezpiecznie zrobić bez utraty danych i aplikacji? (np. tylko Wipe Cache i Dalvik Cache)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Suchy

    Można, ale profilaktycznie nie zaszkodzi backup w recovery. Btw. wersja 1.7.1 PL ma Radio FM po chińsku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skwara

    Całkiem prawdopodobne. Milestone nie posiada aplikacji do radia więc nie ma też tłumaczenia. Po powrocie z urlopu postaram się zajrzeć do aplikacji Defy, wyodrębnić te kórych nie ma w wersji dla milestone i dodać tłumaczenie.

    ---------- Post dołączono o 19:47 ---------- Poprzedni post napisano o 18:16 ----------

    OK... niech będzie :)

    Ostrzegam... robiłem to w ciemno bo nawet nie mam jak tego uruchomić :)

    Radio-pl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sudi

    Jak się tego pozbyć?

    Trzecia zakładka w sms zalecane (występuje tylko w polskiej wersji, być może i w chińskiej? ale w angielskiej tego nie ma) wygląda to na wiadomości rss:( ma ktoś tak jeszcze?

    59e76c14-0517-34fd.jpg59e76c14-0524-b043.jpg59e76c14-0534-6d69.jpg

    Sent from my MB525 using Tapatalk

    Edytowane przez sudi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie moge coś zrootować defy z miui 1.7.1 ;/ super one click root i niby ok ale wchodze w su i wywala mi fc od razu ;/ jakieś porady lub czy ktoś tak ma ? :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kik-a

    Miui jest juz zrootowany.

    Na glownym panelu obok Tematow jest folder opisany po chinsku i w nim widac ikonke Superuser.

    --

    pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Posiadam Miui PL by Skwara wersje 1.7.1. Dzisiaj zauwazylem ze pojawilo sie uaktualnienie do wersji 1.7.8. Teraz moje pytanko czy wgrywajac to uaktualnienie nic sie nie "z krzaczy" ze spolszczeniem ewentualnie z obecnymi ustawieniami? Czy trzeba czekac na kolejne uaktualnienie Miui od Skwary z tym ze juz w wersji 1.7.8?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x