Skocz do zawartości
ems

GoClever Insignia 500 opinie, uwagi ...

    Rekomendowane odpowiedzi

    Slawo0907

    Z jakiego EPO korzystasz wg https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chxdev.mtgps&hl=pl to działa z procesorami MT6577/MT6589(T)/MT6592 – a insygnia 500 ma inny MT6582. Po drugie w opisie wymagają, żeby urządzenie było zrootowane.

    Co do foli i jej wpływu na czujniki. Czy folia może mieć wpływ na czujnik zbliżeniowy – to nie wiem. Za to wpływ na czujnik oświetlenia powinien być co najwyżej taki, że może obniżyć wynik pomiaru natężenia światła – ale na pewno nie może spowodować, że testy czujnika pokazują zawsze 0.

    Za kompas, to „zwracam honor” problem dotyczył jednego programu nawigacyjnego. Wczoraj dalej to testowałem i na google maps – przynajmniej kompas działał poprawnie.

    Ja od tego sprzętu oczekuje tylko nawigacji dla dojścia pieszo. W samochodzie nawigacje mam z fabryki – więc jak tylko mapa jest aktualna - nie potrzebuję nic przenośnego. Ogólniej to jak jest bezchmurne niebo, nie ma drzew i budynków, masz włączony przeszył danych i trochę czasu, żeby na początek rozpoznał swoją początkową pozycję -to GPS działa przywozicie. Przy bardziej zachmurzonym niebie wyprzedzałem wskazywaną na GPS moją pozycję o jakieś 50m. Przy szukaniu czegoś pieszo – jest gorzej niż w mojej dotychczasowej Noki C5 – ale dalej jest to jakaś pomoc. Bałbym się z tego korzystać przy jeździe samochodem.

    Co do oddawania sprzętu. Jeżeli w GoClever deklarują, że mają kompetencje techniczne do naprawy tego w ramach serwisu – to nie ma co się denerwować – trzeba to odesłać niech to naprawią. Apple miało debiuty, gdzie rękę na telefonie trzeba było trzymać tak, aby anteny nie zasłaniać – firma chciała cały świat przekonać, że inaczej niż robią to wszyscy tego iPhona się trzyma, ale ludzie odsyłali im zdjęcia Jobsa z telefonem w ręku i musieli to naprawić. Lumie na swoim debiuce przy rozmowie policzkiem włączały głośnik. W Alcatelach Idol nie działały w ogóle kompasy. Kupuje się coś całkiem nowego – to chcąc nie chcąc staje się człowiek królikiem doświadczalnym – i tak jest w każdej branży.

    W firmie mam kolegę który ma Insignię 5x i jemu te czujniki działają. inny ma całkiem nowy Quantum 500 i dopiero jak go o to pytałem doszedł do wniosku, że też jemu też nie działają.

    Edytowane przez jocker27

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Mam jeszcze pytanie. Czy wasi rozmówcy nie skarżą się, że słyszą samych siebie w słuchawce (pogłos), oraz wibrację, którą słyszą zaraz po odebraniu połączenia?. Bardzo proszę o możliwie szybką odpowiedż . Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie w insigni 500 było słychać pogłos ale przyciszyłam głośnik i się poprawiło, był też problem, że mnie było słabo słychac...

    co do wibracji to tak - rozmówcy przy nawiązanym połączeniu ją słyszą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    91Loczek.....Bardzo dziękuję za szybką odpowiedz. Faktycznie przyciszenie chyba pomogło. Co do tej wibracji, to rozumiem, że rozwiązania brak. Piszesz w czasie przeszłym o tym telefonie, czyżbyś go zwrócił?. Ja cały czas nie wiem co zrobić. Ustaliłem już, ze ze zwrotem nie będzie problemu. Troche szkoda bo to całkiem fajny fonik. POzdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    68tom
    Slawo0907

    "Co do oddawania sprzętu. Jeżeli w GoClever deklarują, że mają kompetencje techniczne do naprawy tego w ramach serwisu – to nie ma co się denerwować – trzeba to odesłać niech to naprawią. "

    Jak będzie przywrócona fabrycznie funkcjonalność telefonu to może kupię ponownie. Nie uśmiecha mi się odsyłanie sprzętu do serwisu, - a może coś tam zrobią?!, i czekanie nie wiadomo ile na odesłanie i jeszcze nie wiadomo z jakim efektem. Ja osobiście szanuję swój czas, pieniądze i kondycję psychiczną i nie będę sobie tym głowy zaprzątał.

    Są potwierdzone trzy wady fabryczne: niedziałający czujnik światła, czujnik zbliżeniowy i wadliwy GPS, i dziwię się jak można wypuścić taki sprzęt. Można powołać się nawet na niezgodność towaru z umową 3x.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    popieram tu 68tom

    Ja również nie miałam zamiaru odsyłać nowego telefonu do naprawy i zwyczajnie skorzystałam z przysługujących 10 dni na zwrot towaru.

    Powiem tak :

    Insignia 5 zakupiona w czerwcu - początkowo byłam zachwycona wręcz zauroczona. Niestety pojawił się problem z głośnikiem w czasie rozmów, dźwięk był tak zniekształcony czasami, że nic nie rozumiałam. Do tego GPS który nie działał, to też mnie denerwowało no i pojawiał się problem z mikrofonem, niektórzy czasami narzekali, że kompletnie mnie nie słychać.

    telefon został wymieniony na nowszy model Insignia 500

    Insignia 500 - pierwsze wrażenie jednak gorsze niż u Insigni 5 ale chciałam dać jej szanse. Niestety wady pojawiły się już pierwszego dnia. Nie działające właściwie wszystkie czujniki no i już pierwszego dnia jeden z rozmówców poskarżył się na to, że przez chwile bardzo źle było mnie słychać. Zadzwoniłam do serwisu GoClever mówiąc szczerze z nadzieją, że powiedzą "będzie do ściągnięcia aktualizacja naprawiająca te błędy" cóż niestety usłyszałam, że "problem jest nam powszechnie znany, prosze przysłać do nas telefon i to naprawimy" zdenerwowałam się i od razu po zakończeniu rozmowy wyciągnęłam kartę sim, telefon do pudełka i niebawem odbiera go kurier do zwrotu w x-kom.

    Podsumowując smartfony GoClever to bardzo ciekawe propozycje na rynku za bardzo fajne pieniądze. Niestety ktoś powinien popracować nad ich dokładnym wykonaniem no i serwis też by się przydał lepszy.

    Swoją drogą ciekawa jestem jak będzie wyglądała wymiana ekranów w insigniach 500 oby lepiej niż w 5.

    Obecnie żegnam się z firmą GoClever daje szanse innemu producentowi choć będę stale podglądać goclevera bo jednak ich smartfony przypadły mi do gustu. Dla mnie np. dużym plusem jest brak nakładek producenta na system android, o wiele bardziej wolę czystego androida niż np. z nakładką LG ;) Mam nadzieje, że niebawem coś się poprawi i będzie można cieszyć się sprzętem GoClever.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam pytanie do użytkowaników Insigni 500. Czy każdy z telefonów posiada w.w wady (czujnik światła, zbliżeniowy i GPS), czy jest to loteria i trafiają sie sprawne egzemplarze? Powiem szczerze ze byłem zdecydowany na zakup, aż trafiłem na wasze forum i poczytałem o tych problemach...

    Telefon fajny, na allegro cieszy sie sporym zainteresowaniem, ale ułomnego badziewia nie usmiecha mi sie kupowac.

    Proszę o opinie.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Odpowiem tak. Każdy indywidualnie podejmuje decyzje o zakupie więc nie oczekuj, że ktoś ją za Ciebie podejmie. Z moich doświadczeń z tym telefonem mogę na chwile obecną powiedzieć że:

    - faktycznie nie działa czujnik zbliżeniowy i światła {choroby wieku dziecięcego}, ponoć ma być aktualizacja.

    -z działaniem GPS-u już sobie poradziłem i jest OK. W moim poprzednim LG L9 działał podobnie

    - telefon działa bardzo płynnie, nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów

    - aplikacje można bezproblemowo instalować na karcie pamięci

    No cóż na chwilę obecną to chyba tyle, bo za wcześnie jeszcze na szarszą opinie.

    Z opisywanym przeze mnie pogłosem, również już sobie poradziłem, dzięki pomocy jednej z użytkowniczek tegoż telefonu, przyciszając go w opcjach.

    W razie wątpliwości, proszę pytać. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Każdy indywidualnie podejmuje decyzje o zakupie więc nie oczekuj, że ktoś ją za Ciebie podejmie.

    I nie oczekuję. Proszę jedynie o opinie osoby które ten telefon posiadają.

    Dziękuję za Twoją wypowiedź.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sofino

    nie kupujcie tego chłamu już się przekonałem na insignii 5 x jak wyświetlacz padł , serwis do bani to mało powiedziane , to jest poniżej dna . kupujecie cuda , niech coś wam się popsuje i wtedy będziecie płakać i do tego napsujecie tylko swoich nerwów. jak ktoś chce to przeczytajcie co zrobił serwis żeby zatuszować sprawę z naprawą z insignią 5x w dziale serwis

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x