Skocz do zawartości
Wojtek-młody-

Reorganizacja procesów wewnętrznych

    Rekomendowane odpowiedzi

    ;3854546']Witam od zakupu LG mam problem ......... Macie jakieś pomysły ?

    Dokładnie to co opisałeś mam u siebie od pół roku. Telefon na gwarancji dwukrotnie wysyłałem do serwisu.

    Dwukrotnie otrzymałem odpowiedź, że w serwisie usterka nie wystąpiła >:(

    Wczoraj odebrałem. Postanowiłem nie wgrywać backup'a, jedyne co zrobiłem to zalogowałem się na swoje konto google i uruchomiłem synchronizację danych. Dzisiaj telefon znowu zaczął się reorganizować (nikt nie wie ile razy miał już wylądować na ścianie :mad: )

    Wywaliłem konto google i czekam na reakcję. Dam znać.

    Problemem jest to, że do serwisu wysyłam wyczyszczony telefon, aby nie mieli dostępu do żadnych moich osobistych informacji, oni instalują oprogramowanie startowe i obserwują, ale żaden użytkownik w ten sposób nie korzysta z telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    W takim razie trzeba im opisać dokładnie sytuację, że problem występuje po zalogowaniu się na konto. Możesz utworzyć konto testowe, bez twoich dokładnych danych i wysłać im telefon z włączonym tym kontem. No chyba że na innym koncie problem nie występuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najlepiej opisać sytuację i do tego jakiś filmik zrobić.

    LG L9-P760 /TapatalkVIP 4.7.3 /4.4.4KK AxxionKat 1.4.0 by @Xerdox

    Edytowane przez Szynku
    Nie używamy wulgaryzmów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    darrr

    Mam ten problem od ok 3 miesiecy a wiec 1.5 roku od kupna.

    Zadnych napraw nie robilem a resety do fabrycznych nie pomagaja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Corvi

    Witam

    Podepnę się pod temat, bo mam tę samą sytuację. Tel upadł i niestety szybka poszła się bujać - wyświetlacz działał normalnie. Oddałam do serwisu ponieważ uszkodzenie mechaniczne z mojej winy - gwarancja tego nie obejmuje. Wymieniono szybkę na nową - zaczęły się problemy - tel zaczął żyć własnym życiem, podłączały się aplikacje same z siebie, znowu serwis i kalibracja wyświetlacza - pomogło na chwilę (jakieś dwa dni). Teraz jak w temacie, nie mogę dzwonić bo - "Ostrzeżenie, Połączenie nie zostało zrealizowane" lub "Reorganizacja procesów wewnętrznych". Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło, znowu serwis - wgranie softa od nowa - nie pomogło.

    Nadal podpinają się procesy w tle, zainstalowany Advance Task Killer pomaga to ogarnąć, ale nadal kicha - nie idzie się do mnie dodzwonić i ja też nie mogę. Gubi zasięg od czasu naprawy.

    Teraz tel jest czysty, bez zbędnych aplikacji, bez przywracania kopii danych i jak widać nadal to samo.

    Jeśli ktoś wpadnie jak rozwiązać ten problem to go chyba ozłocę (choć zapewne wcześniej tel poleci z 6 piętra) :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A próbowaliście ustawić na 2g?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Corvi

    Za każdym razem (po każdej "naprawie") przestawiałam na 2G i niestety to też nie pomaga - problem pozostaje. Na razie wracam na starą wysłużoną Nokię, ta przynajmniej jest nie do zdarcia:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok

    Mialem podobny problem. Brak zasiegu a po wejsciu w kontakty reorganizacja procesow i co chwile pojawiajacy sie komunikat LGsuport... zostal zatrzymany. HR nie pomogl, miui nie pomogl. Uratowala mnie dopiero metoda ByBride i wgranie v20o. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Corvi
    Uratowala mnie dopiero metoda ByBride i wgranie v20o

    Mam prośbę, czy możesz mi na PW napisać o co chodzi?? Jestem stosunkowo zielona, a chciałabym reanimować telefon.:) Z góry dzięki:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x