Skocz do zawartości
Wojtek-młody-

Reorganizacja procesów wewnętrznych

    Rekomendowane odpowiedzi

    depot
    Uratowala mnie dopiero metoda ByBride i wgranie v20o.

    Hmm.. Mnie też "uratował" sposób jw.

    I było dobrze może z tydzień a potem problem powrócił.

    Mam pytanie do Ciebie: kiedy instalowałeś soft i czy tel jeszcze działa?

    Ja problem rozwiązałem w ten sposób, że rozebrałem tel na części, sprzedałem co się nadawało jeszcze do wykorzystania. Dołożyłem 50 zł i kupiłem w sklepie tani tel innej marki i uważam, że zrobiłem dobry interes.

    Tak na marginesie to podtrzymuje swoją opinię, że L9 popełniają zaplanowane samobójstwo. Niby działają, ale nie do końca, niby telefon, ale dzwonić się nie da. Dlatego też nie zakupię więcej żadnego sprzętu firmy LG, nie mam zamiaru napychać sakiewki jakiegoś koreańskiego buca, który wymyślił sobie, że telefon ma działać max 2 lata a potem ma się zepsuć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    To co piszesz nie jest potwierdzone. Prawdą jest, że są felerne sztuki. Ja akurat na taką trafiłem - Made in China. Ale są też produkowane w Korei i są to lepsze egzemplarze. To, że masz reorganizację procesów wewnętrznych jest winą softu. I tylko jego. Mogę się założyć, że jeśli zainstalowałbyś jakiegoś customa problem by zniknął. Wcześniej LG robiło gówniane telefony, jednak teraz jest to światowa czołówka.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    depot

    No to Cię zaskoczę, mój miał naklejkę z napisem Made in Korea. Natomiast co do felernych sztuk to pożyjemy i zobaczymy.

    Co do softu to muszę Cię uświadomić, że nie jest to wina oprogramowania. Winę ponosi sprzęt, a podejrzenie moje pada na pamięć. Telefon odwołuje się do określonego miejsca w pamięci i nie może uzyskać danych, kończy się to zawieszeniem procesów (reorganizacja), usług (LgSystemSerwer) lub aplikacji jeśli kożystają z określonego adresu a za tym przemawia nieregularność usterki. Uszkodzenie pamięci ma charakter postępujący co sprawia, że problem występuje coraz częściej. Ale to tylko moje podejrzenia.

    Może i to co piszę jest nieprawdą, ale popatrz na forum, ile jest tematów, które dotyczą tego samego problemu, mają jedynie inne nagłówki. Pomyśl jaki procent wszystkich posiadaczy L9 zakłada tematy na tym forum? Myślę, że skala problemu może być wielka. Ale co ja tam wiem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    Przykładowo w Windows, jeśli system nie może uzyskać danych z pamięci wyskakuje BSOD. Nie wiem jak to jest w przypadku linuxa/androida, ale wydaje mi się że podczas sytuacji którą podejrzewasz system by się zawiesił lub wyskoczyłby kernel panic. W sumie nie siedzę aż tak głęboko w androidzie więc pewności nie mam. Duży procent użytkowników skarży się na problemy (najróżniejsze) z tym modelem, ale weź też pod uwagę to, jaki procent posiadaczy L9 nie ma konta na tym forum. :)

    A tak do tematu to miałeś jakieś customy na telefonie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    depot

    Windows żyje własnym życiem już to przerabiałem ze swoimi komputerami i przy uszk pamięci masowej lub ram albo sypnie błędem albo będzie czekał na dostęp aż upłynie limit czasu a potem od nowa i tak w kółko, zawiesi się natomiast tylko część systemu.

    W android myślę, że jest podobnie. Oczywiście sprawa jest do zdiagnozowania, trzeba tylko stworzyć odpowiednie logi, i dać znawcom do diagnostyki (u mnie już po sprawie).

    Miałem różne softy, potem jak zaczął się sypać to zmieniłem softy, potem customy. I na każdym błędy. Co ciekawe każdy soft miał charakterystyczny błąd, jeden reorganizacje, drugi zatrzymanie LgSystemSerwer trzeci błąd SIM itd. Na każdym po wysypaniu błędu co jakiś czas zawiecha całego systemu a potem jakby restart jego części i albo zaczynał jakiś czas pracować normalnie, albo restartował do skutku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok
    Hmm.. Mnie też "uratował" sposób jw.

    I było dobrze może z tydzień a potem problem powrócił.

    Mam pytanie do Ciebie: kiedy instalowałeś soft i czy tel jeszcze działa?

    Niestety telefon podziałał około dwa tygodnie i znowu to samo>:(...dzisiaj pojechał do Mławy...:hurra:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    depot

    Niech zgadnę co odpowiedzą.

    Usterka nie występuje, telefon sprawny.

    Lub

    Uszkodzenie RAM (płyty głównej), wymieniono cześć.

    I życzę Ci tego drugiego.

    Tak na marginesie płyta główna kosztuje 30$, gdyby to kogoś ciekawiło.

    Edytowane przez depot

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok
    Usterka nie występuje, telefon sprawny.

    Telefon wysłałem z usterką i poprosiłem Panią w salonie żeby napisała, że po wgraniu oprogramowania za pomocą LG PC SUITE przez około dwa tygodnie problem nie występuje...Pożyjemy zobaczymy;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem to samo w zeszłym roku. Na szczęście tydzień przed, a nie po gwarancji. Serwis nie zauważył usterki, ale wymienił oprogramowanie i problem zniknął. Niestety tylko na kilka miesięcy. Właśnie od kilku dni mam znowu to samo. Pół biedy kiedy dzwonię ja. Za 4 lub 5 razem telefon w końcu wybiera numer. Jednak kiedy ktoś dzwoni do mnie dostaje info, że połączenie zostało przerwane, a u mnie nie ma po tej próbie żadnego śladu, więc nawet nie mogę oddzwonić. 

     

    Ktoś ma linka jak krok po kroku wymienić oprogramowanie w LG L9 (sieć PLAY).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@SingSing74

    Co masz na myśli mówiąc wymienić oprogramowanie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x