Cześć, mam zamiar wysłać mój telefon (Samsung Galaxy Ace 2) na gwarancję. Chodzi mi o to, żeby zrobić to tak, żeby został przyjęty, a nie, żeby mi go odesłali z dopiskiem, że moja wina. Jedyną rzeczą którą zrobiłem z telefonem a było to niezgodne z gwarancją było to, że wgrałem to:
Forum po zmianach, link nie działa
Nie było żadnych ingerencji w system, nic oprócz tego. I tu pierwsze pytanie, czy mogę z tym wysłać telefon? Nie przyczepią się do tego?
Drugie pytanie, które z tych problemów które napisałem na dole powinienem napisać, i JAK je napisać by się nie przyczepili?
Problemy:
Zawiesza się przycisk zasilania (raz działa, raz nie i nie można np. zablokować ekranu)
Wieszają się przyciski podgłaszania i ściszania (nie działają, by po kilku minutach samoczynnie zadziałać nie towarzyszy temu lag telefonu.)
Telefon wiesza sie często potrzebny restart, czasem muzyka zaczyna lagować, wiele aplikacji wyrzuca z powodu błędu, czasem sie sam restartuje.
Bateria szybko się rozładowuje.
Przy restarcie telefonu czasem pojawia się napis: 'Unknown Upload mode) gdzieś obok jakiś żółty i czerwony napis i duży zielony android. Wtedy muszę wyciągnąć baterię i włożyć i spróbować włączyć jeszcze raz, bo żaden z fizycznych klawiszy nie działa.
Co napisać tym od gwarancji? Mogą tego telefonu nie przyjąć? Mam ją jeszcze do 17 sierpnia, mam nadzieje, że nie będzie problemów. Z góry dzięki za pomoc