Skocz do zawartości
tomen150

Zalany telefon nie reaguje na nic.

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj około 11 wpadł mi do wody od razu go wyciągnąłem po czym wyjąłem baterie,sim,kartę pamięci i wytarłem, następnie włożyłem do ryżu, było moim błędem że po paru godzinach już próbowałem go uruchomić.Na dzień dzisiejszy telefon nie reaguję nic, po podłączeniu do ładowarki tak samo.

Sadzę że to płyta główna ale pewnym nie jestem bo jestem laikiem, jak by to było to, to czy warto go naprawiać, sam bym się tego podjął ale czy to drogi interes kupno takiej części, lub kupno uszkodzonego modelu.

Edytowane przez tomen150

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Diabeu

Twoim błędem było, że wsadziłeś go do ryżu. Co do drugiej części postu, to sprawny i ładny egzemplarz dostaniesz za litr dobrej wódy więc wiesz :DD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@up

Dlaczego błędem?

@autor

Przy okazji mogły pójść inne części telefonu (np wyświetlacz). Nie wiem czy warto naprawiać, chyba że tanio znajdziesz neo v sprawną np z rozbitym ekranem, to wtedy może byś z 2 złożył 1 dobrą

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Diabeu

@up

bo ryż wchłania wodę w pewnym stopniu, ale nie aż tak że wyciągnie ją z szczelnej ciasnej obudowy telefonu. Wsadzony w ryż telefon nie ma szans na wyschnięcie i tam gnije całą noc bez jakiejkolwiek szansy na chociaż drobny przewiew(bo zazwyczaj ludzie tak robią, że po zalaniu wsadzają telefon w ryż na noc). Do tego z ryżu leci drobny pył który dostanie się wszędzie(w kontakcie z wodą działa jak klej/lepik) i tylko dobije telefon.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W ryz - podstawowy błąd popełniłeś . Jak nie reaguje to padło . Wymiana naprawa jest nie opłacalna w cenie 150-200zł zakupisz nowy używany egzemplarz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Więc co powinien był zrobić? Rozebrać na części i dopiero do ryżu? Pytam, bo nie wiem :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi