Sprawdź na początku czy wszystko masz tak ustawione jak w tym opisie:
Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
W zakładce SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE wybierz WIĘCEJ, a następnie wejdź w SIECI KOMÓRKOWE
Zaznacz pole KOMÓRKOWY TRANSFER DANYCH i wejdź w NAZWY PUNKTÓW DOSTĘPOWYCH
Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN
Jako NAZWA ustaw MMS Orange
W pole APN wpisz mms
W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA wpisz mms
W polu HASŁO wpisz mms
W pole MMSC wpisz http://mms.orange.pl
W pole PROXY DLA MMS wpisz 192.168.006.104
W pole PORT MMS wpisz 8080
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
Jako TYP APN wpisz mms
Naciśnij MENU i ZAPISZ
Jeżeli tak, a wciąż nie działa - usuń apn od MMSów, wpisz dane ze spojlera. MUSI DZIAŁAĆ. 😉