Jak wygląda sprawa serwisu takiego tableta? Miał ktoś jakieś doświadczenia?
Chodzi mi o taką rzecz, kolega kupił w znanym markecie tego tableta za dość sporą sumę.
Ostatnio przestał działać przycisk włączania i głośnik, oddał do tego marketu na gwarancję no i odpisali że wada mechaniczna i sklep za to nie odpowiada.
Dostali opinię serwisu, który to niby zajmuje się serwisowaniem produktów Sony, czyli w-support z Wrocławia,
W opinii jest napisane że ślady uszkodzenia obudowy których praktycznie nie ma.
Ale najlepsze jest na końcu kosztorys w którym wymieniona jest tylko jedna pozycja:
- wymiana wyświetlacza, kwota w przybliżeniu około 1400zł
Tylko co to ma wspólnego z przyciskiem włączania i z głośnikiem który nie działa? Wyświetlacz jest ok i nikt w reklamacji nie pisał że nie działa, tylko pewnie nie udało się serwisantowi włączyć tableta bo przycisk nie działał to stwierdził że to wyświetlacz walnięty choć miał pewnie napisane co nie działa w papierach.
Może ktoś doradzi co w takiej sytuacji można zrobić, albo miał jakieś doświadczenia?
Bo teraz można ponownie go reklamować w sklepie i znowu trafi do tego samego serwisu i odpowiedź będzie pewnie ta sama, no ewentualnie odwołanie można zrobić ale to i tak pewnie nic nie da bo nikt go nawet nie przeczyta.
UPDATE
Po napisaniu posta dopiero zobaczyłem że jest od tego odpowiedni temat przyklejony, proszę o przeniesienie.