Skocz do zawartości
AndropaX

Serwisowanie xperii tablet z - pytania/problemy/dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    AndropaX

    W tym temacie można dyskutować na temat serwisowania xperii tablet z, wszelkie posty nie związane z tematem będą usuwane.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    luszczaca sie ramka (gumo-cos) warte jest reklamacji?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mało prawdopodobne żeby to uznali, choć zależy jak kto uzasadni powstanie otarć i uszkodzeń :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaka macie wersje google play framework (services)? Od jakiegoś czasu jest już wersja 6.1 a u mnie nadal siedzi 4.x i co jakiś czas mam informacje o konieczności aktualizacji ale nie da się tego zrobić. Mam tylko możliwość dezaktywacji w sklepie play. Przy próbie instalacji z pliku apk mam komunikat "aplikacja nie została zainstalowana"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie jest 6.1.83, aktualizowane poprzez Aptoide

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Próbował ktoś wysłać tablet do serwisu w sprawie poluzowanej/uszkodzonej zaślepki ? Po prawie 2 latach użytkowania mojej xperii, zaślepka od gniazda microusb już mi w ogóle nie chce się wpasować i nie wiem czy warto tracić tablet na 2,5 tygodnia (tyle zajęło to ostatnim razem, zanim naprawili mi wyświetlacz).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     

    Szanowny Panie XXX,

    Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.

    Przede wszystkim, chcielibyśmy wyrazić, że jest nam przykro, iż doświadcza Pan problemów podczas użytkowania tabletu Sony Xperia Z2.

    W odpowiedzi na Pana zapytanie, ze względu na fakt, iż opisywany problem jest trudny do ocenienia na odległość, poprzez korespondencję e-mail, w zaistniałej sytuacji chcielibyśmy zaproponować sprawdzenie urządzenia w naszym autoryzowanym centrum serwisowym, gdzie wykwalifikowani technicy będą w stanie określić czy tablet spełnia wymogi Producenta, oraz zapewnią Panu wsparcie zgodnie z wytycznymi Sony Mobile oraz Ograniczoną Gwarancją naszej firmy:
    W-support, Wrocław
    tel: 71 33 11 870; 71 33 11 880
    adres: Aleja Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław
     
    Tablet może zostać oddany do autoryzowanego centrum serwisowego na dwa sposoby: 
    - użytkownik może skontaktować się z punktem bezpośrednio
    - użytkownik może zgłosić się do jednego ze sklepów operatora sieci (jak T-Mobile, Orange, Plus, Play), w której został zakupiony tablet, w celu przesłania telefonu przez sklep do punktu serwisowego. 
     
    Dodatkowe informacje dotyczące możliwości dostarczenia urządzenia do naszego autoryzowanego centrum serwisowego zawarte są na stronie www naszego partnera serwisowego: www.w-support.pl w zakładce „Zgłoś naprawę”.
     
    Proszę pamiętać, że należy zabrać ze sobą dowód zakupu (zawierający nazwę modelu, numer IMEI, numer seryjny oraz datę zakupu) i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną. 
     
    Sony Mobile zaleca wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych zawartych w tablecie, ze względu na możliwą ich utratę, przed oddaniem telefonu do serwisu.Szczegółowe informacje dotyczące sposobów tworzenia kopii zapasowej danych dla modelu Sony Xperia Tablet Z2 dostępne są pod poniższym adresem:http://support.sonymobile.com/pl/xperiatabletz2/userguide/Backing-up-and-restoring-content-on-a-device/
     
    Ostatecznie proszę także mieć na względzie fakt, iż zgodnie z warunkami Ograniczonej Gwarancji firmy Sony Mobile:
     
    „Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń Produktu wynikających z normalnej eksploatacji i zużycia oraz z nieprawidłowego użycia, m.in. z użycia niezgodnego z normalnym przeznaczeniem, wg instrukcji użycia i konserwacji firmy Sony. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń Produktu będących wynikiem wypadku, modyfikacji sprzętu bądź oprogramowania i działania siły wyższej, jak też uszkodzeń powstałych na skutek zalania płynem lub działania wilgoci.”
     
    W razie jakichkolwiek dalszych pytań czy wątpliwości, pozostajemy do Pana dyspozycji.
     

    W celu uzyskania dalszej pomocy prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu +48 22 22 77 444. Po więcej informacji na temat naszych produktów, usług i wsparcia, zachęcamy do wizyty na stronie internetowej www.sonymobile.com.

    Proszę mieć na uwadze, że jeśli nie odpowiedzą Państwo na tą wiadomość email w przeciągu 7dni, korespondencja zostanie automatycznie zamknięta i jakiekolwiek dalsze informacje nie dotrą do działu pomocy technicznej. Zaistnieje potrzeba utworzenia nowego zapytania. 

    To tyle, jak chodzi o nasze zaślepki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego pisma wynika, że gwarancja obejmuje tylko wady fabryczne, cała reszta ich już nie interesuje. Fragment o nie naprawianiu zepsucia wskutek wilgoci przy tablecie wodoodpornym przybił ostatni gwóźdź do trumny. Po co robią tablet wodoodporny skoro, nie mogą zapewnić jego wodoodporności ?  :facepalm:     Będę musiał popytać po serwisach ile by kosztowała naprawa tej zaślepki, jeśli w ogóle to będzie możliwe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Igorius
    Napisano (edytowane)
    Po co robią tablet wodoodporny skoro, nie mogą zapewnić jego wodoodporności ?

    Odpowiedź jest prosta - Marketing i reklama. Czyli: aby ludzie kupili więcej. ;)

    Edytowane przez Igorius

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak wygląda sprawa serwisu takiego tableta? Miał ktoś jakieś doświadczenia?

    Chodzi mi o taką rzecz, kolega kupił w znanym markecie tego tableta za dość sporą sumę.

    Ostatnio przestał działać przycisk włączania i głośnik, oddał do tego marketu na gwarancję no i odpisali że wada mechaniczna i sklep za to nie odpowiada.

    Dostali opinię serwisu, który to niby zajmuje się serwisowaniem produktów Sony, czyli w-support z Wrocławia,

    W opinii jest napisane że ślady uszkodzenia obudowy których praktycznie nie ma.

    Ale najlepsze jest na końcu kosztorys w którym wymieniona jest tylko jedna pozycja:

    - wymiana wyświetlacza, kwota w przybliżeniu około 1400zł

    Tylko co to ma wspólnego z przyciskiem włączania i z głośnikiem który nie działa? Wyświetlacz jest ok i nikt w reklamacji nie pisał że nie działa, tylko pewnie nie udało się serwisantowi włączyć tableta bo przycisk nie działał to stwierdził że to wyświetlacz walnięty choć miał pewnie napisane co nie działa w papierach.

    Może ktoś doradzi co w takiej sytuacji można zrobić, albo miał jakieś doświadczenia?

    Bo teraz można ponownie go reklamować w sklepie i znowu trafi do tego samego serwisu i odpowiedź będzie pewnie ta sama, no ewentualnie odwołanie można zrobić ale to i tak pewnie nic nie da bo nikt go nawet nie przeczyta.

     

    UPDATE

    Po napisaniu posta dopiero zobaczyłem że jest od tego odpowiedni temat przyklejony, proszę o przeniesienie.

    Edytowane przez bolek2004

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x