napisałem do Sony Mobile i dostałem 5 maili w sumie o niczym, odpowiedzi na pytanie zero!
Szanowny Panie
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.
W odpowiedzi na Pana zapytanie, przede wszystkim chcielibyśmy wyrazić, iż jest nam bardzo przykro z powodu Pana niezadowolenia z odpowiedzi naszego działu.
Chcielibyśmy raz jeszcze poinformować, iż przynajmniej jeden z profili wymienionych we wcześniejszej korespondencji e-mail musi być wspierany przez to urządzenie, aby możliwe było sparowanie. Jakkolwiek prosimy pamiętać, że nie możemy zagwarantowac 100% kompatybilności
a napisałem że słuchawki wspierają profile:
-Advanced Audio Distribution Profile v1.2
-Audio/Video Remote Control Profile v1.3
-Device Identification Profile v1.3
-Generic Attribute Profile Client/Server over LE
-Handsfree Profile v1.6 (Wide band speech)
-Headset Profile v1.2
-Health Device Profile v1.1
-Human Interface Device Profile, Host role v1.1
-Messaging Access Profile v1.0
-Object Push Profile v1.1
-Personal Area Networking Profile v1.0
-Phonebook Access Profile v1.1
-Proximity Monitor Profile over LE v1.0
-Serial Port Profile v1.1
W odpowiedzi na Pana zapytanie, przede wszystkim chcielibyśmy wyrazić, iż jest nam bardzo przykro z powodu Pana niezadowolenia z odpowiedzi naszego działu.
🙂 i kto mi teraz pomoże