Madeleines Od czasu gdy zmieniłam telefon zauważyłam, że znikają mi pieniądze z kąta. Transfer danych jest wyłączony, pani w sklepie Play nie potrafiła mi pomóc i poleciła wejść na play24 i sprawdzić biling. Okazało się, że pobiera mi parę razy dziennie 0,12gr za transfer danych, jak to możliwe?
Animus1510 Włączoną masz synchronizację, przesył danych w tle, lub jakąś inną aplikację która łączy się z internetem działając w tle ? Wejdź w ustawienia->Użycie danych i zobacz co to może być.
Madeleines Tak, miałam włączoną synchronizację, mam nadzieję, że to było to. Przrkonam się gdy doładuję konto :-)
Animus1510 Włączony transfer danych nie oznacza "a co za tym idzie 3G" 🙂 Gdy używam tylko Messengera w tel to korzystam z 2G bo w zupełności wystarcza do pisania.
Pudel89 Nie wiem jak jest w Play, ale może istnieje możliwość ustawienia na koncie wydatków na internet w kwocie 0 zł. W Heyah tak mam i jak przeoczę przedłużenie pakietu to nie je mi kasy bo sieć nie pozwala na połączenie w ramach sieci komórkowej.