Witam wszystkich posiadaczy Vu.
Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział, także jeśli nie jest to dobre miejsce to z góry przepraszam.
Tak jak w temacie - przywróciłem mojego Vu do ustawień fabrycznych i okazało się że nie mogę się połączyć z internetem mobilnym. Telefon był już wcześniej raz przywracany do suatwien fabrycznych i ten problem nie występował.
Co zrobiłem próbując rozwiązać ten problem:
a) sprawdziłem czy włączony jest przesył danych xD
b) Sprawdziłem ustawienia APN. Najpierw wyszukałem w internecie i wszytko wyglądalo ok, potem zadzwoniłem na infolinie aby mi przysłali ustawienia i okazało sie że takie własnie miałem wpisane.
Jestem w red bull mobile, a moje zalecane ustawienia apn to :
Nazwa : rbminternet
APN: nternet
MCC: 260
MNC: 06
Typ APN: default
Nazwa : rbmmms
APN: mms
MMSC: http://10.10.28.164/mms/wapenc
Proxy dla wiadomosci MMS: 10.10.25.5
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 06
Typ APN: mms
Czy ktoś ma jakieś pomysły?
Z góry dziekuje za pomoc