Skocz do zawartości
hwwa

LG G3 pękają – sprawdź okolice mikrofonu!

    Rekomendowane odpowiedzi

    DoNaTeLo

    Pęknięcia były spowodowane złym nawiercaniem otworów w ramce lub jakoś podobne LG się tłumaczyło i te ramki na które wymieniają teoretycznie są pozbawione tej wady :)
    Ja nigdy nie używałem quick circle a jednak ramka pękła. Ta po naprawie wytrzymuje już ponad rok nadal używana w tym samym etui. 
     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @DoNaTeLo Dzięki za tak szybką odpowiedz :) Właśnie taka mam nadzieje że ramki montowane przy naprawie są już poprawione i mocniejsze ... Nie chciała bym ponownie mieć tego problemu bo wiele nerwów mnie to kosztowało ... G3 sprawdza się u mnie idealnie i jedyną wadą było właśnie to pękniecie ramki a  że bardzo dbam o telefon i wygląd estetyczny jest dla mnie ważna to też nie obyło się bez odesłania do serwisu ... Co do etui to uspokaja mnie informacja że jednak to nie one powodują tą wadę bo przyznać  trzeba że wiele dodatkowych funkcji wnoszą w G3  prócz ochrony i wyglądu :P Jeszcze raz dzięki za odzew :emo_im_winking:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Daria Wielebska

    na przyszłość zanim wyślesz do serwisu to w dniu wysyłki porób zdjecia telefonu...działajacego, rozebranego z widocznym IMEI pod baterią, zdjecia markerów od cieczy, nakrec film na ktorym widac jakas date krecenia i działajacy telefon, wstukaj *#06# tak zeby wyswietlil sie IMEI w tel - krótko mowiac - wykonaj pełny i dokladny materiał dowodowy na to, ze telefon działa, dotyk działam dzwiek działa i markery są białe, z widocznym IMEI...

    serwis bezczelnie potrafi anulowac gwarancje z powodu ingerencji cieczy - wiele osob tak miało mimo, że telefon nie miał zadnego kontaktu z wodą. 

     

    Ja sie tak zabezpieczam od kilku wysyłek juz do serwisu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Potwierdzam powyższe, mi odrzucili naprawę G3s z powodu jakoby ingerencji cieczy, co absolutnie nie miało miejsca.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @maxellxl @koalabis  dzięki za odzew i dobre rady :joyous:  Tak Przed wysyłką wykonałam dokładne zdjęcia telefonu  tak żeby było widać każdy detal ... Nie przyszło mi do głowy jednak nagrać filmu co nie powiem warto robić ... A sytuacja mojego G3 była dość trudna bo prócz popękanej ramki reklamowałam również nie działający slot na karty SD ( nie czytał kart SD tzn. karta "migała" raz była raz jej nie było ) wysłałam moje G3 przez sklep w którym kupiłam telefon i w pierwszej naprawie zrobili tylko tą karte SD do tego wymienili płytę głowną telefonu a ramka popękana jak była tak została wiec że mi na tym zależało żeby to naprawić odesłałam  telefon przy odbiorze po raz drugi (z polecenia Pana sprzedawcy który tą sprawą sie zajął ) i dopiero wtedy udało mi się wywalczyć wymianę ramki ... Po przeczytaniu różnych opinie na temat serwisu LG w Mławie miałam mieszane odczucia i byłam z góry uprzedzona ... Strachu się najadłam sporo ... a po odbiór telefonu jechałam z sercem na ramieniu :ambivalence: ... Całość tego "procesu " trwała prawie 2 miesiące ale koniec końców mam wymienione wszystko co chciałam ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do końca gwarancji mam 2 miesiące, ramka pęknięta u góry i dołu - po weekendzie wysyłam do serwisu. To jakieś jaja, żeby robić filmiki, zdjęcia, udowadniać cokolwiek itp..(jeśli jest to znana(przez nich) przypadłość danego modelu-powinni to naprawić ze spuszczoną głową!!!!

    Niedługo pewnie trzeba będzie chodzić z wideo-rejestratorem na głowie i nagrywać jak się  obsługujesz smartfonem - żeby potem naprawili-żenada!

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @chaos666

    taki jest serwis w Mławie...wystarczy poczytac temat o serwisie nie tylko w sekcji G3...ale w innych sekcjach o innych telefonach. Dodatkowo polecam przeczytac posty ludzi na profilu lg polska...tez narzekaja na to samo.

    Ja wole dmuchac na zimne i sie zabezpieczam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rowers

    Mi wymieniali w sierpniu 2015 obudowe z ekranem z powodu pęknięć i wszystko jest ok do dzisiaj. Tak więc myślę, że jak wtedy mi pękło po 3 miesiącach od kupna, a po wymianie do dzisiaj jest ok, to raczej już wszystko poprawili w tych ramkach obudowy. Wysyłalem do Mławy, telefonu nie miałem dosłownie 5 dni. Mam ori etui od nowości(te zamiast tylnej klapki).

    Edytowane przez rowers

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Brakowało mi tydzień do końca gwarancji,więc oddałem na Marynarską.Oddałem w piątek we wtorek telefon był do odbioru.Nic nie musiałem nikomu tłumaczyć,Pani obejrzała wypisała kwit i powiedziała żeby we wtorek odebrać

    Edytowane przez Gość

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak najszybciej przekazać i zgłosić telefon do serwisu? Na stronie LG trochę się pozmieniało odkąd ostatni raz coś reklamowałem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x