Ja ostatnio wymienialem sim na micro sim wiec podziele sie spostrzezeniami.
Poniewaz przedluzalem abonament w terminie do trzech miesiecy mozna bezplatnie wymienic karte na nowszy model (normalnie trzeba Plusowi zaplacic 25 pln), otrzymalem karte w standardzie micro sim z dostepem do LTE, po ok. 30 min. stara karta przestala dzialac wiec zadowolony wlozylem nowa karte do telefonu i ...... lipa, piekny komunikat "karta sim nieaktywna", dobra trzeba troche poczekac. Po ok.4 h wrocilem do domu z nadal nieaktywna karta, proby dodzwonienia sie do BOKu Plusa z telefonu innego operatora to istny koszmar, odpalam komputer i wpisuje "karta sim nieaktywna po wymianie", od razu trafiam na forum Plusa i tam oczywiscie na pierwszym miejscu duzy watek z takimi wlasnie problemami. Rejestracja na forum, wyslanie formularza zgloszeniowego i oczekiwanie na aktywacje do nastepnego dnia, rano po restarcie telefonu karta zostala w koncu aktywowana.
Jak dla mnie to koszmar, wiele razy wymienialem karty w Playu, gdzie tez mam abonament i tam aktywacja nastepuje po kilku-kilkunastu minutach od wprowadzenia danych nowej karty przez pracownika salonu wiec nie mam pojecia dlaczego tyle zachodu Plus potrzebuje na aktywacje.
Ponizej link do forum Plusa w tej kwestii, jesli moderacja nie zezwoli na zamieszczenie linka moge podeslac na PW :
Plus Forum • Zobacz wątek - Aktywacja karty SIM - problem