Skocz do zawartości
Zenderable

Serwisowanie OnePlus One - Pytania/Wątpliwości/Dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    smelbo

    a ile cię to wyszło? bo obecnie paypal przelicza tragicznie, coś ponad 1400zł wychodzi i do tego jeszcze przesyłka z DE

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    noman1

    Mój ma datę prod. 25.10, przy normalnym użytkowaniu nie ma szans nic zobaczyć,

    odpaliłem test z białym ekranem, mocno trzeba się przyjżeć, żeby zobaczyć lekko żòłtawą poświatę.

    Mimo, że jest i o tym wiem, w ogóle mi to nie przeszkadza :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niebieski badpixel na czarnym tle, będzie mnie prześladował do końca :mad:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie koniecznie. Mi zniknął

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja sam swój juz naprawiłem. Padł mikrowyłącznik od właczenia fona. Pasuje taki jaki stosuje się w Iphonach w przyciskach głośniej/ ciszej/power. Lutowanie to delikatna sprawa - wyłącznik nalutowany na taśmę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nofy85

    Witam, czy ktoś się orientuje jak teraz wygląda sprawa serwisu, sklep o+o jest oficjalnie dystrybuowany w Polsce?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    K9G

    Nie wiem czy już jest, ale z tego co czytałem będzie serwisował(bezpłatnie) tylko telefony zakupione w Polsce.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Burn84

    jak to będzie prawda to czekać mnie będzie w razie awarii wysyłka do UK

    trochę lipa :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wefhy

    Ja natomiast słyszałem, że już kilku osobom, które zamówiły jeszcze w Niemczech udało się uzyskać serwis door-to-door w Polsce :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    Dokładnie tak ja mówi @@wefhy, traktowani mamy być na równi z tymi co kupili normalnie (nawet jest wywiad)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x