Skocz do zawartości
Zenderable

Serwisowanie OnePlus One - Pytania/Wątpliwości/Dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ruffy

    historia nie działała ale nie usuwałem maila więc znalazłem chłopa,order Id nic nie daje bo zamówienie jest przypisane do konta.

     

    problem z mikrofonem jest taki: 

     

     

    dolny mikrofon służący do rozmów nie działa, żaden patch nie pomaga a kilka ich było, jedyny sposób żeby rozmawiać przez telefon to tryb głośnomówiący który korzysta z mikrofonów na górze obudowy

    Edytowane przez K9G
    spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cr3pt

    Ugh. No to ciśnij sprzedawcę. Wymiana mikro to jakieś 30-40 PLN więc luz. Aby tylko coś więcej nie za...

    Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ruffy

    gdyby się dało to sam by go wymienił ale nigdzie go kupić nie można...środek rozbiera się bardzo prosto :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cr3pt

    Dlatego jak sprzedawca nie reaguje i nie chce ci się z nim walczyc, uśmiechnij się do serwisu OPPO.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ruffy

    może zareaguje, mam nadzieje że uda się to jakoś naprawić, 1+ super telefon a zarazem pierwszy w którym padł hardware... -.-

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vonski

    Ile jest gwarancji producenta na OPO? Rok czy dwa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    @@vonski W UE masz 2 lata.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vonski

    Również jak był kupowany przed oficjalną polską dystrybucją? Przez mailboxde?

    Tapatalk @ Xperia Z3 Tablet Compact

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    Tak

    Wysłane z mojego OnePlus One 64GB

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mini21

    Witam.

    Chciałem się poradzić odnośnie ewentualnego serwisowania.

    Stoję przed zakupem O+O, jednak myślałem o kupnie używki.

    Znalazłem ofertę która mnie nawet zainteresowała, z odbiorem osobistym, więc mógłbym sprawdzić.

    Problem w tym, że sprzedawca nie ma dowodu zakupu, jedynie list przewozowy.

     

    Na stronie Oneplus one (dokładniej tu: https://oneplus.net/pl/privacy-and-legal)jest dość wyraźnie zapisane:

    "Gwarancja obejmuje tylko wady produktu spowodowane wadliwą konstrukcją lub jakością materiałów . Aby złożyć wniosek, należy przedstawić oryginalny dowód zakupu (fakturę), model i numer seryjny produktu i dowód w postaci zdjęcia wady produktu, następnie wszystko wysłać do Obsługi klienta OnePlus pod adresemhttps://oneplus.net/pl/support."

     

     

    Pytanie - czy faktycznie ten dowód jest wymagany, czy wystarczy list przewozowy.

    Nie ukrywam, że 30% tańsze urządzenie, które ma pół roku to dla mnie spora różnica, dlatego szukam "okazji", ale nie chciałbym też zrobić "interesu życia".

     

    Pozdr.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x