Witam
Zwracam się do was o radę.
Po raz drugi miałem styczność z serwisem asusa (Nexus 7 2013 LTE). Za pierwszym razem z serwisu bylem zadowolony naprawa szybka itd. Za drugim razem naprawa również była szybka lecz po obejrzeniu dokładnym tabletu widać w jednym miejscu ubytek na rancie ekranu a niewiele wyżej wgniecenia. Ewidentnie opisane przeze mnie uszkodzenia wyglądają na nieudolna prace serwisanta (ślady użytych narzędzi).
Złożyłem skargę przez formularz kontaktowy, ale Asus się na mnie wypiął twierdząc że w ich protokole przyjęcia jest zapis o rysach na urządzeniu i ramce. Oczywiście opisanych przeze mnie uszkodzeń nie było w momencie wysyłki sprzętu.
Jakie działania podjąć dalej? Oczywiście nasuwa mi sie Rzecznik Praw Konsumentów.
Tutaj link do zdjęć https://drive.google.com/folderview?id=0BxeLp8sLQaeNR1NUMXJ6VkMwWlE&usp=sharing