1.09.2014 zakupiłem model LG G3 w wersji 32gb. Wcześniej posiadałem starszy model LG, więc byłem zmuszony do wymiany karty na micro sim (PLAY). Problem polega na tym, ze w opcjach wyboru trybu sieci nie mam opcji LTE.
W innych modelach (16gb) wiem, że takowa opcja jest.
W moim przypadku jest tylko następujący wybór:
"- automatyczny GSM/WCDMA
- Tylko WCDMA,
- Tylko GSM".
Bylem dziś w komisie, w którym zakupiłem telefon i moja karta została sprawdzona na innym telefonie (nexus 5), LTE działało. Kartę sprawdzono również na innym telefonie LG G3 i problem był taki sam, a wiec należy wykluczyć opcje ze jest problem z moim egzemplarzem,
Pojechałem do innego punktu i powiedziano mi ze problem polega na wersji oprogramowania, moja wersja to
V10i-SEA-XX, człowiek w komisie powiedział ze wymiana oprogramowania na wersje "V10h.." rozwiąże sprawę.
Podobno wersje 32gb tego modelu nie są sprowadzane na rynek Polski, co może mieć jakieś znaczenie. Nie jestem w stanie zaradzić tej sytuacji i chyba będę zmuszony oddać telefon do komisu, a oni są w stanie wysłać telefon do swojego serwisu i może tam uda się przywrócić łączność LTE.
Pytanie moje polega na tym, czy ktoś spotkał się już z taką sytuacją i wie jak rozwiązać ten problem?