Skocz do zawartości
Baksio

Zmiana dzwonka !!

    Rekomendowane odpowiedzi

    Baksio

    Potrzebuje pomocy.

    Ale na samym poczatku chcialbym zaznaczyc ze niechodzi oto co jest opisane w jednym z tutoriali.

    Chodzi mi oto ze chcialbym ustawic na dzwonek smsa, standardowy dzwonek polaczenia.

    Juz kiedys tak ustawilem, niemam pojecia jak, ale mialem tak ustawione a teraz niemoge tego ustawic.

    Prosze o pomoc :rozpacz:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    daro

    Najprawdopodobniej

    Ustawania -> Dźwięk i wyświetlacz -> Powiadomienia

    Lub

    Wiadomości SMS -> przycisk menu -> ustawiania -> ustawiania powiadomienia -> wybierz dzwonek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Baksio

    No wlasnie nie...

    A jest moze jakis program zeby to ustawic? albo wiece jak wyciagnac seryjny dzwonek z htc hero? wtedy by, go wrzucil tak jak opisali na tutorialach.

    chodzi mi o dzwonek Cobblestone (w edycji G2) Jakby ktos z was mial to tez prosze o wrzucenie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak masz roota to

    AndExplorer -> Audio (internal),

    tam masz dzwonki. Przekopiuj i ustaw.

    Ewentualnie poszukaj jakiegoś managera dzwonków w telefonie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nash90

    W ramach updatowania informacji.... wszystkie dostępne opcje dotyczace wiadomości sms(takze zmainy dzwonka), mozemy znaleść poprzez wejscie w ikonke wiadomosci (ktora standardowo znajduje sie na kazdym HTC hero na głownym pultpicie) i wtedy przyciskamy "menu -> ustawienia" wyswietlaja nam sie wszytskie dostepne opcje dotyczace nawet raportów dostarczenia wiadomości (a wiec nie tak jest napisane w FAQ ze nie ma takiej opcji :P)

    Nie udało mi sie znalesc innej drogi aby dotrzec do tych ustawien ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x