Witam mam problem z T-Mobile Mój Ojciec posiada 3 numery na abonamet w T-Mobile przedłużał abonament na swój numer początek 602, wszystko ładnie pięknie pani zaoferowała wysłała telefon pięknie i karte aktywacyjną na numer 602, próbujemy aktywowac karte(było to w maju) pisało że karta nie może być aktywowana bo coś tam. No więc telefon do T-Mobile i odrazu jest aktywowana. Wszystko pięknie. Do dzisiaj mojej Mamie kończyła sie umowa pod koniec października ( są 3 numery w umowie ) Mojej Mamy numer początek 600, więc wchodze na stronke i patrze do kiedy jest umowa a tu pisze 2016 rok co jest? Wchodze na Ojca nie ma brak, umowa na okres nieokreślony, telefon do t-mobile. I pani Konsultantka, mówi że telefon który był brany w maju nie jest na numer 602(czyli ze umowa sie nie przedłużyła), a na numer 600 a było mówione na 602 zeby była przedłużona, po tej zmianie do tego mojej Mamie doszło uwaga 44 TYSIĄCE MINUT W KRAJU I ZA GRANICE ZA DARMO? o co chodzi? Jak to rozwiązać? Pani konsultantka też twierdzi że karta micro sim która była brana na numer 602 jest na numer 600 Jak to rozwiązać? Czy to jest wprowadznie w błąd ? Prosze o pomoc. :idiota: