Skocz do zawartości
lukasz_g

Paragon do gwarancji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    mam problem z serwisem, mam nadzieję, że ktoś z Kolegów mi pomoże.

    Smartwatcha wygrałem w konkursie, niestety nie dostałem do niego żadnych papierów, ani paragonu (co jest logiczne), ani żadnego protokołu przekazania nagrody (to już mniej). Pisałem do w-support, ale nie przyjmą mi zegarka do naprawy bez jakiegokolwiek dokumentu, ponieważ nie posiada on numeru IMEI. Kontaktowałem się też z Sony Polska (konkurs był bezpośrednio u nich), ale nie mogą mi w żaden sposób pomóc, bo to było prawie rok temu i nie mają żadnych dokumentów.

    I tutaj prośba do Was - czy ktoś podzieli się ze mną skanem paragonu? To jedyny sposób, żeby mój sw2 został naprawiony.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x