Tu chodzi o to, że po włączeniu blokady prawdopodobnie nawet po wipe nie możesz zalogować się na nowe konto samsunga. Jeśli odzyskasz telefon i znasz dane do swojego konta problemu żadnego nie będzie.
Trzeba to przetestować i na próbę jeśli komuś się chce zrobić wipe.
Ofi info z autoryzowanego serwisu:
Ostatnie aktualności >> Regenersis (Warsaw)
Tu można poczytać o blokadzie:
Forum po zmianach, link nie działa
1: "Miałem włączoną blokadę ponownej aktywacji tyle, że w Samsung Galaxy S5 (4.4.2) i zrobiłem reset do ustawień fabrycznych i teraz problem jest taki, żeby telefon odblokować muszę się zalogować na konto Samsunga przez telefon, który po wpisaniu danych wyrzuca mi komunikat "Błąd przetwarzania" i tak w kolo. Login i hasło się zgadza, ponieważ jak wpisze błędnie to mnie informuje "Nieprawidłowe hasło". Zmiana hasła nic nie daje. Ktoś się spotkał z takim problemem, albo może mi pomoc?
Ponowne wgranie softu odinem nie daje żadnych zmian."
2: "Jak zaloguje się z kompa przez www to nic nie da bo nie ma tam żadnej opcji odnośnie tego. Przez KIES-a tez nie widzę żadnej możliwości.
Dobra już poszło, mam 2 konta samsunga i tu był problem."