A dostałeś od nich e-mail i była tam konkretnie napisane, że w tym tygodniu ma być ten update? Bo mi mówili tylko, że święta w Chinach i nie mają teraz kontaktu ale szykują aktualizację.
Teraz mimo zapytania w środę i dziś głucha cisza w temacie obiecanego update.
Ogólnie z każdym nowym Pentagramem czas oczekiwania na wydanie aktualizacji się wydłuża a wsparcie leci za przeproszeniem na ryj, używałem wszystkich Monsterów więc widzę to dobrze.
Sorry ale żeby nie naprawić chociaż tak ewidentnego błędu jak losowe zawieszanie się telefonu nie wiadomo kiedy to jest zwyczajnie wstyd i kpina z ludzi kupujących ten sprzęt.
Po raz enty to powtórzę, pierwszy Monster dostał nowszego Androida + aktualizacje były co 2 miesiące (na stronie Pentagram można zobaczyć ile aktualizacji do niego wyszło), widać było, że firma coś robi i głównie dlatego się na niego skusiłem Monster x5 dostał praktycznie od razu po wydaniu aktualizację (inne też wtedy dostały i wtedy w zasadzie wsparcie firmy Pentagram można powiedzieć, że umarło) od grudnia jedyne co dostaliśmy to v06 które okazało się bardzo starą paczką a którą wybłagał Qrek na kontakcie (i chwała mu za to! przynajmniej naprawiło to dźwięk z głośnika którego na v05 nie dało się słuchać), tak to nie jestem pewny czy ten update by kiedykolwiek ujrzał światło dzienne. Wszystko poza najnowszym x5 PRO oraz serią Rebel już raczej uśmiercone, zresztą x5 PRO też póki co wsparcie żadne. Sami zobaczcie, że w obu modelach serii Rebel choć zostały dodane do zakładki "wsparcie techniczne" do dzisiaj nie wstawili nawet instrukcji obsługi (SIC!) tylko pusta biała strona.
Szkoda bo telefon mi odpowiada, dual sim + bardzo dobra bateria ale w obliczu takiej postawy firmy Pentagram będzie to ostatni produkt który kupiłem tej marki, poza tym gdy Aero 2 wygaśnie na obecnym paśmie i przejdzie na LTE w pierdziszewie w którym mieszkam i tak pewnie go nie złapię więc telefon dual sim raczej będzie mi zbędny.
Szkoda również bo pod względem sprzętowym o ile nie trafi się wadliwa sztuka jak mój ostatni nic mu zarzucić nie mogę jest dla mnie ideałem ale wymagam chociaż podstawowego wsparcia które z każdym nowym telefonem niestety w firmie Pentagram zanika.
Reasumując ten długi wywód coraz mniej mnie trzyma przy telefonach tej marki i o ile nic się nie zmieni w postępowaniu tej firmy obecny x5 PRO jest moim ostatnim. Chyba koniec z eksperymentami z chińskim brandingiem tylko jednak będzie trzeba wziąć coś markowego, przynajmniej brak kłopotów z softem a jak się zdarzą to można liczyć na poprawkę a nie obiecanki - cacanki.
PS. Pominąłem już to głupczenie, że ciągle coś testujemy, jeszcze sprawdzamy itp. a wychodzi telefon z systemem kropka w kropkę identycznym jak choćby Highscreen Boost II SE który wyszedł sporo wcześniej od X5 PRO, i do tego nasz z wkurzającymi błędami (nie wiem jak rosyjski odpowiednik bo cyrylicy nie znaju), jak można w testach które robili dobre 2 miesiące jak wynika z e-maili choćby wstawionych na tym forum, nie zauważyć takich oczywistych błędów jak zawieszający się aparat z włączonym HDR lub losowe zawieszanie się telefonu i konieczność wyjmowania baterii? Albo zbieranie listy błędów jak w X5 w marcu/kwietniu i obiecanki, że wydamy aktualizację je naprawiającą a ostatecznie zakończenie wsparcia z paczką z grudnia ubiegłego roku.
PPS. Choć serwis Euro RMA nie cieszy się za dobrą opinią to pomijając głupczenie, że będą naprawiać mój telefon a tylko trzymali go ponad miesiąc, kontakt z nimi był bez większego zarzutu, ostatecznie dostałem nowy sprzęt od sklepu (po oświadczeni wysłanym przez serwis) i pomimo oddania poprzedniego telefonu do sklepu to od serwisu dostawałem szybciej odpowiedzi co się z nim dzieje niż od sklepu w którym reklamowałem. Na każdy mail odpowiadali w tym na większość tego samego dnia którego napisałem, odpowiedzi były schematyczne ale ogólnie na temat - szkoda, że firma Pentagram tak nie potrafi.
Po napisaniu tego postanowiłem coś sprawdzić na telefonie ale oczywiście martwy, a więc biorę się za wyjmowanie baterii...