Skocz do zawartości
goral81

ustawienia aparatu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    mam takie pytanie zona ma x8 czasem robi zdjecia i pozniej wysyla je do mnie mailem, niestety zdjecia sa strasznie slabej jakosci, doslownie porazka, przeciez tam jest 3mp mam k800i i wiem ze ten aparat jest lepszy.

    ale ten x8 robi zdjecia po 90kb wielkosci pozniej maja, jest mozliwosc to przestawic, i nie interesuja mnie inne aplikacje do robienia zdjec?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jako alternatywę polecam Lg Camera z marketu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no wlasnie problem w tym ze zona nie chce uzywac innych aplikacji, nie ma opcji zeby to przestawic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jedyna opcja żeby polepszyć jakość a nie używać alternatywy to próbować ustawiać w standardowej aplikacji aparatu, lecz jak wszyscy wiedzą X8 ma marne możliwości ustawień aparatu w standardzie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no to jakas porazka ze zrobili aplikacje do apratu i nie da sie ustawic 3mp??? jak to mozliwe ze zdjecia wychodza po 80-90kb skoro powinno byc chyba powyzej 1mb? poprawcie mnie jesli sie myle,

    i dzieki za szybkie odp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rdy

    U mnie zdjęcia mają około 1.5MB, więc to u ciebie jest coś naprzestawiane

    spróbuj vignette

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to ustaw w ustawieniach aparatu 3 mp. moze ma ustawione vga.

    Albo kopiuje nie to co trzeba z telefonu i ci wysyla. Nie wiem na czym to dokladnie polega, ale np u mnie bylo tak, ze byly zdjecia w dobrej jakosci i byly w innym folderze te same zdjecia tylko w duzo gorszej jakosci. Moze ze zlego miejsca kopiuje zdjecia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    UrbanHorn, i to jest dobra mysl, android ma chyba tez folder ze zdjeciami takimi do podgladu:) moze ona to przegrywa.

    dzieki za podpowiedz, pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W X8 jak się podłączy do kompa np. żeby zgrać zdjęcia, to też jest folder Thumb(cośtam) lub Avatars(?) ale chyba o ten pierwszy chodzi, i tam są te same zdjęcia co z aparatu, tylko że one są właśnie małe i gorszej jakości. Trzeba znaleźć na kompie katalog zaczynający się na literki DC, DSC, DCS (coś takiego) i cyferki i tam są zdjęcia właściwe.

    [EDIT]

    Dokładna nazwa folderu, w którym znajdują się zdjęcia robione przez standardowy aparat w X8 znajdują się w folderze DCIM>100MSDCF, ten pierwszy folder znajduje się od razu na karcie pamięci po podłączeniu telefonu przez kabel USB do kompa, a ten drugi jest w nim i tam są zdjęcia, które zaczynają się od literek DSC0000...

    Mam nadzieję, że pomogłem.

    Edytowane przez Krzycho92

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x