Witam,
ostatnio ostro wziąłem się za naukę OpenGl'a ( tego normalnego z tutoriali NeHe ). Udało mi się co nieco zrobić i już myślałem że w miarę umiem się tym posługiwać i tu nagle szok :facepalm3:
Okazauje się, że OpenGl różni się bardzo od OpenGL'a ES :/
Dla przykładu:
Na Windowsie trójkąt rysowało się tak:
glBegin(GL_TRIANGLES); // Rysujemy trójkąty
glVertex3f( 0.0f, 1.0f, 0.0f); // Góra
glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f); // Lewy
glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f); // Prawy
glEnd(); // Koniec rysowania trójkąta
A w Androidowym OpenGL'u nawet nie ma funkcji glBegin :krzeslem:
Więc... czy da się coś jeszcze zrobić? Czy musze zapiepszać od nowa?