Skocz do zawartości
Gość sebek182

Ustawienie APN'ów-nie mam opcji; Nie pobiera plików z marketu-ciągle komunikat...

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z ustawieniem internetu w swifcie z sieci GAir. Na stronie Skonfiguruj telefon nie ma tego modelu. Wybrałem model (inny), ale nie wysyła żadnych konfiguracji. Próbowałem ustawić ręcznie, ale ma skutku. Zadzwoniłem do BOK'u i przysłali mi takie coś:

    Aby skonfigurować Internet w telefonie LG GT540 Swift, należy postępować według poniższych wskazówek:

    1. Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    2. Wejdź w OPCJE BEZPRZEWODOWE, USTAWIENIA SIECI KOMÓRKOWEJ i wybierz PUNKTY DOSTĘPOWE.

    3. Wybierz NOWA NAZWA APN

    4. Jako NAZWA ustaw GaduAir Internet

    5. W pole APN wpisz internet.gadu-gadu.pl

    6. Pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO pozostaw puste

    8. Naciśnij MENU i ZAPISZ

    9. Ponownie wejdź w PUNKTY DOSTĘPOWE i postaw kropkę przy profilu GaduAir Internet

    10. Powróć do głownego menu i wybierz INTERNET

    11. Naciśnij MENU, WIĘCEJ i wybierz USTAWIENIA

    Wybierz PROFILE, a następnie naciśnij DODAJ PROFIL.

    13. Jako TYTUŁ profilu ustaw GaduAir Internet.

    14. W pole STRONA GŁÓWNA wpisz Mobilny Katalog Stron

    15. Pole PROFIL INTERNETOWY ustaw na GaduAir Internet.

    16. Na pytanie AKTYWOWAĆ TEN PROFIL? wybierz TAK

    Aby skonfigurować MMS w telefonie LG GT540 Swift, należy postępować według poniższych wskazówek:

    1. Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    2. Wejdź w OPCJE BEZPRZEWODOWE i zaznacz SIEĆ KOMÓWRKOWA

    3. Przejdz do USTAWIENIA SIECI KOMÓRKOWEJ i wybierz PUNKTY DOSTĘPOWE.

    3. Wybierz NOWA NAZWA APN

    4. Jako NAZWA ustaw GaduAir MMS

    5. W pole APN wpisz mms.gadu-gadu.pl

    6. NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO - puste

    7. W pole MMSC, wpisz http://mms.gadu-gadu.pl:8002

    8. Pole PROXY DLA WIADOMOCI MMS uzupełnij wpisując 212.002.096.016

    9. Jako PORT MMS ustaw 8080

    10. Jako TYP APN ustaw mms

    11. Naciśnij MENU i ZAPISZ

    12. Otwórz MENU i wybierz SMS/MMS

    13. Nacisnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    14. Zaznacz AUTOODBIERANIE W ROAMINGU

    Jednak mam problem przy punkcie 10 ustawień internetu. Wracam do pulpitu głównego i nie mam nigdzie opcji 'Internet' (nawet po kliknięciu przycisku menu. Gdy wejdę w menu (te ikonkowe) tam też nie mam takiej opcji. Jest jedynie plus.pl (chyba o to chodzi)? Poradźcie coś.

    2sprawa

    Fon połączył mi się z moim router'em, ale nie mogę nic pobrać z marketu. Wybieram w markecie 'darmowe', klikam 'zainstaluj', później OK. Wyświetla się komunikat, że element zostanie pobrany, a po chwili w 'powiadomieniach' mam nazwę aplikacji, a pod nią informację: 'Pobieranie nie powiodło się. Co jest nie tak?? Router jest nie dalej niż metr od telefonu.

    Edytowane przez sebek182

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stiven

    Wydaje mi się, że to co jest po punkcie 9. jest i tak niepotrzebne. Znalazłem na innym forum, że działa na GT540 autokonfiguracja z GT505.

    A jeśli chodzi o drugą sprawę, to może być raczej problem z telefonem (na przykład z aplikacją market), a nie z routerem. Może na przykład pomóc usunięcie danych marketu, odinstalowanie aktualizacji marketu lub ewentualnie powrót do ustawień fabrycznych, ale to wiąże się z utratą wszystkich ustawień, kontaktów i programów z telefonu.

    Edit:

    Poza ustawieniem apnów trzeba jeszcze włączyć sieć komórkową.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1. Zamiast wychodzić strzałką, naciśnij mapkę i wybierz zapisz.

    Możesz też spróbować ewentualnie takich ustawień:

    Nazwa: internet

    APN: internet

    Lub

    Nazwa: internet

    APN: internet

    Typ APN: default

    Czasem ;p działają

    2. Wejdź w ->Ustawienia->Aplikacje->Zarządzaj aplikacjami->Android Market i:

    - wyczyść dane

    Jak nie pomoże to:

    - odinstaluj aktualizacje

    Jak to też nie pomoże to..hard reset.

    Wystukane z mojego Swifta przy użyciu Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jeśli chodzi o drugą sprawę, to może być raczej problem z telefonem (na przykład z aplikacją market), a nie z routerem. Może na przykład pomóc usunięcie danych marketu, odinstalowanie aktualizacji marketu lub ewentualnie powrót do ustawień fabrycznych, ale to wiąże się z utratą wszystkich ustawień, kontaktów i programów z telefonu.

    Z APN'ami sobie poradziłem. Po jakimś czasie ustawienia 'załapały'. Co do marketu: Telefon mam od wczoraj i nie ogarniam go za bardzo. Wchodzę w market, daję menu i nie ma opcji usuń, odinstaluj, czy usuń dane. Zanim włożyłem swoją kartę zrobiłem WIPE'a i wydaje mi się, że to już nie pomoże.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stiven

    franekmat napisał gdzie to się usuwa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    GAir, Wifi, Market[/WARNT]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2. Wejdź w ->Ustawienia->Aplikacje->Zarządzaj aplikacjami->Android Market i:

    - wyczyść dane

    Jak nie pomoże to:

    - odinstaluj aktualizacje

    Nie mam tam opcji 'wyczyść dane'. Jest jedynie 'wyczyść pamięć podręczną', ale to nic nie daje. Mam androida 1.6

    @ZduneX25

    zrobione

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Weź człowieku zrób update do 2.1.. :)

    Lepszy system,bardziej funkcjonalny.Nie tam się kisisz na tym 1.6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x