Skocz do zawartości
WojtekX

Zegarek Samsung Gear S

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem i ma jakieś pytania dotyczące współpracy zegarka z s5 chętnie pomogę.

    Parę spostrzeżeń po zmianie z Gear 2 neo.

    -Telefon wykrył zmianę zegarka i zmieniła się trochę treść w gear apps. Ta mała ikona na pasku u góry też zmieniła kształt.

    -Wydaje mi się, że krokomierz działa dokładniej.

    -Wykonanie dużo lepsze (neo bardzo plastikowy)

    -Brakuje nadajnika IR. Z pilota nici.

    -Stabilniejsze połączenie z telefonem, gdy telefon mam na ładowarce, zegarek jest połączony cały czas, nawet tam gdzie neo tracił zasięg BT.

    -Jak narazie bateria trzyma gorzej, ale tu mam shealth aktywne i wiadomo pierwsze dni to zabawa. Mimo to 2 dni działa.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A połączyłeś S health ze smartfonem? U mnie w S4 po kliknięciu na zębatkę wyświetla "aplikacja została zatrzymana"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Połączyłem i ładnie się synchronizuje. A zrobiłeś wszystkie aktualizacje galaxy apps?

    U mnie po zmianie zegarka było multum rzeczy do zaktualizowania...

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No niestety cały czas nieudana synchronizacja. Chyba trzeba czekać na aktualizację

    post-132495-14255756319157_thumb.png

    Edytowane przez Maly_P_kow
    Spoiler. Regulamin 4.11

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jaką masz wersję?

    Ja mam 3.5.1.0668

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    2.5.5.051, czyli zdecydowanie starsza. Dziwna sprawa bo usuwałem aplikację, instalowałem na nowo i pobierałem aktualizację. A po kliknięciu "Sprawdź aktualizację" pokazuje że jest najnowsza.

    PS.

    Zainstalowałem twoją wersję pobraną z internetu

    http://download.apks.org/?server=14&apkid=com.sec.android.app.shealth&ver=3.5.1.0668

    . W trakcie próby uruchomienia aplikacji chce zaktualizować Health Service po wybraniu OK wyskauje błąd że produkt nie jest dostępny w sklepie. No nic trzeba zaczekać na jakiś update :/

    Edytowane przez Dareckus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x