Witam, nie znalazłem nic podobnego na forum więc postanowiłem założyć temat. Od około tygodnia mam problem z połączeniem danych w moim D605, kiedy je uruchamiam to albo w ogóle nie zaskakuje(na górnej belce obok baterii nie pokazuje się ikonka danych), albo co jakiś czas zanika i pojawia się na nowo. Czasami uda mi się że w danej sesji użytkowania nie mam żadnych problemów. O wiele stabilniej działa to gdy ustawiam 2G, wtedy zwykle nie mam żadnych problemów lub mega rzadko. Spotkał się ktoś może z takim problemem i zna rozwiązanie?
Telefon mam od nowości, niecały miesiąc i wcześniej nie miałem żadnych problemów. Dodam też że pakiet danych mam pełny, gdyż akurat mam początek okresu rozliczeniowego.
Wersja systemu: 4.1.2
Sieć Red Bull Mobile (play)
Poniżej przesyłam screen podczas wystąpienia problemu, dane włączone ale nie ma ikonki
z góry dzięki za pomoc 😉
Ostatnio miała miejsce magiczna poprawa sytuacji. Chciałem sprawdzić czy może to wina karty sim i włożyłem kartę z tmobile, na której internet bardzo ładnie śmigał przez około godzinę zabawy. Potem wróciłem do swojej karty sim z RBM no i podczas uruchamiania miałem wrażenie jakby niektóre ustawienia się skasowały m.in. telefon zapytał czy korzystać z poł. danych gdy nie ma zasięgu wifi i musiałem uruchomić roaming danych(wcześniej też był włączony). Ponadto zdziwił mnie fakt że po uruchomieniu tel z moją krata sim miałem wyłączoną autokorektę. Nie wiem co się stało ale jak dla mnie zrobiło się coś w rodzaju delikatnego resetu, czego efektem jest że net śmiga na nowo już drugi dzień 😃
Aktualizacja 14-11-2014
Zauważyłem że internet zaczyna szaleć podczas próby wysłania/odebrania MMS. Tym razem wystarczyło usunięcie wiadomości i uruchomienie telefonu ponownie. Używam GoSMS, niedługo sprawdzę czy problem stoi po stronie aplikacji czy telefonu.