Skocz do zawartości
tomaaso89

Pierwsza zmiana softu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, wiem ze jest wiele artykulow i wypowiedzi ale musze zadac konkretne pytania na ktore wolalbym miec aktualne odpowiedzi gdyz nie chce nic zepsuc.

    Planuje wgrac GYD(nie wiem czy to dory wybor ale widze ze jest popularny), moje pytania:

    1) skad sciagnac najlepsza wersje rota? Czy najnowsza = najlepsza?

    2) jaki dobrac do tego recovery, czy mozecie dac konkretnego linka do rota i recovery?

    3) jak to zrobic zeby wykonac jakas kopie moich aplikacji zeby wgrac je jednym kliknieciem na nowy soft?

    4) jak to wkoncu jest z gwarancja przy zmianie softa?

    5) czy powrot do orginalnego softu to wykonanie czynnosci z tutoriala na wiki jak dla zmiany softu tylko ze romem bedzie orginalny soft? co wtedy z recovery?

    6) i ostatnie pytanie, ostatnio po wgrywaniu aplikacji pojawil sie problem taki ze nie chcial sie wlaczyc telefon tylko bylo logo htc i melodyjka, odeslalem na gwarancje ale jak juz sie dowiedzialem oni zrobili tylko reset, czy po zmianie softu jak cos sie popsuje tez bede mogl zrobic taki reset z poziomu recovery?

    Bardzo bede wdzieczny za pomoc, pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pomylilem pojecia, mowiac rot mialem na mysli soft gyd, wiec skad sciagnac najnowszego gyda? Czy on bedzie po polsku? I czy recovery musi byc kompatybilne z odpowiednim gydem czy to podane przez Ciebie bedzie pasowac do kazdego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ale ktory link z tamtej strony to dobre recovery, bo tam jest znowu jakas instrukcja. zwracac na nia uwage? I ktora wersja gyd jest najlepsza? No wlasnie nie mam rota bo nigdy tego nie robilem, wiec tamta aplikacja odpada.

    czy recovery to bedzie to?recovery-RA-sapphire-v1.5.2H.img (Mirror) - MD5Sum: 36d1536a35183743c99183f760a2ae96

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    daro

    Zwracać uwagę na każdą instrukcje i czytać dwa razy. Zależy jakiego masz magica...

    "Use the H/G version if your Magic is HTC branded (PVT 32A board)/Google branded (PVT 32B board)." A czy B. Wejdź w tryb bootloadera i przeczytaj (włącz komórkę trzymając przycisk aparatu).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dobra wiec recovery sciagne z podanego linka odpowiedniego dla mojego magica, a co z samym softem gyd? bo widze ze rozne wgrywa sie roznie a chcialbym postepowac scisle wedlug wiki, wiec moglby ktos dac jeszcze do tego linka? CZy cos jeszcze potrzebuje? Rom Gyd i recovery i to co w poradniku?

    nasunelo mi sie jeszcze jedno pytanie chcialbym zrobic backup, czy sie to zrobic bez roota?

    Edytowane przez tomaaso89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lucek
    czy recovery to bedzie to?recovery-RA-sapphire-v1.5.2H.img (Mirror) - MD5Sum: 36d1536a35183743c99183f760a2ae96

    recovery-RA-sapphire-v1.5.2H.img -> H oznacza wersję dla 32A, gdyby było recovery-RA-sapphire-v1.5.2G.img byłby to recovery dla 32B który Cię nie interesuje [!] :).

    Wgrywasz recovery flasher. Robisz backup recovery oryginalnego. Potem wpisujesz [jak na wiki] źródło nowego recovery.

    GyD ściągniesz stąd http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=548837

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x