Witam
Już od tygodnia próbuję się zebrać aby wysłać G2 na gwarancję do naprawy.
Gdy w końcu chciałem go wysłać, zajrzałem w papiery a tam jest nieuzupełniona karta gwarancyjna ( NIC na niej nie ma )
a chciałem telefon oddać prosto do LG żeby się nie bawić z tym sklepem bo będzie to dłużej trwało.
Doradzicie mi co robić ? Kupiłem telefon przez internet około 9 mieś. temu, ze sklepu Karen, czy mają oni obowiązek wysłania mi teraz uzupełnionej karty ? ( napisałem do nich emaila ) Jeśli nie będzie takiej możliwości to chyba niestety pozostanie mi oddanie telefonu do serwisu w sklepie w którym go kupiłem ? 🙁 Dodam że rozmawiałem z konsultantem i dla LG nie wystarczy sama fakturka.
I czy mają oni obowiązek ( gdy się o to ubiegam ) aby dali mi na czas naprawy telefon zastępczy ?
pozdro 😃