kryty Za każdym razem przy włączeniu transmisji danych pojawia się komunikat "Uwaga. Czy zezwolić na transfer danych..." Jak to wyłączyć? Najnowsza wersja softu. UPDATE:Kolega z biurka obok ma ten sam model z tą samą wersję softu. Problem u niego nie występował aż do momentu włożenia karty LTE (wcześniej działał tylko na 3G). Wygląda na to że jest to celowe działanie w celu ochrony użytkownika przed nadmiernymi kosztami.
jarcik Ustawienia -> sieci zwykłe i bezprzewodowe ->więcej -> ustawienia sieci komórkowej -> Przypomnienie o przełączniku... Wysłane z mojego H60-L12 przy użyciu Tapatalka
viper111 To nie ta opcja. Szukamy opcji wyłączającej komunikat o możliwości naliczania opłat za transfer danych czyli jak włączamy transfer danych to wyrzuca komunikat którego nie chcemy ciągle widzieć!
mr.mrcn Też tego szukałem. Zamrożenie phone manager'a na ten komunikat nie ma wpływu, więc to co innego 🙁
robert.stezala Sieci zwykłe i bezprzewodowe > Więcej > Sieci komórkowe > Przypomnienie o przełączniku transmisji danych ? (EMUI 3.0) ;/
mr.mrcn Eksperymentuję z różnymi parametrami w .prop, ale na razie nie trafiłem na właściwy 🙁 Dla mnie to akurat byłaby świetna rzecz, bo wreszcie można by użyć programów wyłączających transmisję danych po wyłączeniu ekranu - pewnie dałoby się używać telefon nawet 3 dni bez ładowania...
viper111 można by użyć programów wyłączających transmisję danych dokładnie tak ! dlatego też i ja tak drążę temat ....
kryty Można kombinować z ustawieniami pakietów. Faktycznie przestał sie komunikat pokazywać ale trzeba sie nagimnastykować aby pakiety prawidłowo działały.
kryty Tak i Nie. Wprowadzanie pakietu danych wyłączyło wyświetlanie informacji o kosztach ale (nie wiem dlaczego) internet po skonsumowaniu pakietu przestał działać i nie mogłem go włączyć. Zmiana wielkości pakietów i inne cuda nie pomagały.
djborsi Cześć, Od kliku dni użytkuję HH6 w wersji 32GB, dual sim. Nie mogę sobie poradzić z tym komunikatem o zużywaniu danych komórkowych. Mimo ustawienia limitu danych problem nie znika. Poradził sobie ktoś z tym?
INTseed Chodzi ci o to co jest w pierwszym poście czy piszesz o czymś innym? Opcja chroni użytkownika przed kosztami więc nic z tym nie możemy zrobić.
djborsi Tak- 1szy post. Irytuje mnie ten każdorazowy komunikat. W poprzednich systemach też się pojawiał, ale była opcja z ptaszkiem pt. "nie pytaj więcej", wiec można było go zaznaczyć i raz na zawsze mieć spokój.
mariusz.olejnik Mi się wydaje że tak się dzieje gdy kartę SIM mamy włożoną jaką druga a nie mamy pierwszej, ustawienia wyłączenia limitu dostępne są wtedy tylko dla pierwszej - błąd w oprogramowaniu. Rozwiazanie: włóż kartę SIM jako pierwszą i wyłącz limity.