Witam. Jestem posiadaczem monsterka w wersji pro. Niestety około 2 miesięcy temu zbiłem ekran w X5 Pro po przez upadek. Wysłałem telefon na naprawę płatną (cena usługi to absurdalne 410zł....). Po długim okresie serwisowym otrzymałem swojego monsterka z wymienionym całym przodem (ekran, szybka, ramka)Telefon wygląda jak nowy niestety nie może zamontować mi Kart SanDisk 32Gb Class4. Po uruchomieniu systemu, ciągle skanuje kartę w poszukiwaniu błędów co trwa z 3-4 minuty, a następnie wyświetla komunikat o bezpiecznym odmontowaniu karty oraz możliwości jej usunięcia z telefonu. Nie wiem co zrobić aby wszystko działało jak przed serwisem. Wydaje mi się że zamiast wymienić tylko ekran przy okazji rozwalili czytnik SD albo coś co nie pozwala na zamontowanie karty w systemie. Robiłem już format systemu, karty, zmieniałem system plików na karcie z ntfs na Fat32. Bez skutku. Proszę o pomoc albo radę.
EDIT: Zauważyłem że telefon albo Recovery utworzyło folder LOST.DIR. Na mój rozum oznacza to że karta jest wykrywana tylko fon nie może jej zamontować. Czy ktoś zna rozwiązanie czy jestem skazany na monsterka bez sd??