Skocz do zawartości
wielik

Wgranie czystego androida na G3

Rekomendowane odpowiedzi

wielik

Witam wszystkich, na wstępie chciałbym powiedzieć, że przejrzałem forum przed zadaniem tego pytania i nie znalazłem odpowiedzi jednakże jeżeli ktoś już założył taki temat to przepraszam za zaśmiecanie forum i proszę o podlinkowanie tematu. Następnie chciałbym przejść do meritum, mianowicie kupiłem G3 obrandowanego w orange. Marzy mi się czysty android, którego będę mógł zaktualizować do czystego 5.0. Proszę o pomoc bo niestety jestem zielony w tych sprawach. Z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    tycobb

Cóż nic prostrzego jak zainstalowanie na obecnej wersji 4.4, wersji od Cyanogen - będzie to jednak TAKŻE wersja 4.4. Na chwilę obecną NIGDZIE nie ma oryginalnego Lolipop'a. Oczywiście mogę się mylić ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wielik

Także znalazłem jakiegoś przypadkowego 5.0 w internetach spróbowałem go zainstalować przez LG Flash Tool, wyskoczył błąd i teraz nie mogę wyłączyć download mode'u. ///ciach/// to koncertowo biorąc w łapy coś co wygląda dla mnie jak magia. Pytanie czy telefon już wysyłać na gwarancję czy uda mi się wyłączyć ten przeklęty download mode?

Edytowane przez k.grzybek
    Słownictwo

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    tycobb

zatem na spokojnie ściągnij sobie odpowiednią dla Ciebie wersję pliku kdz (wersja dla 16G bądż 32GB) i spróbuj raz jeszcze przez LG Flash Tool zainstalować oficjalny ROM od LG :) Post nr. 4 WSZYSTKO wyjaśnia ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wielik

Niestety nic to nie dało, aktualizacja staje na 10% a telefon wciąż nie do użytku bo tylko download mode włączony i za nic nie chce się wyłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    tycobb

A wrzuciłeś rom do katalogu głównego z LG Flash Tool??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    AirPL