Skocz do zawartości
..robaq..

Sense 5.5 na HTC Desire X

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak ogólnie wiadomo firma htc poinformowała, że na telefon HTC Desire X nie wypuści nowszego systemu, niż 4.1.1. z sense 4.5. Mi osobiście bardziej podoba się sense 5/5.5. Chciałbym sobie zainstalować takową nakladkę na andka, a że jestem w tym zielony miałbym do Was kilka pytań:

1. Jaki najlepiej soft mu wgrać? 4.1.2., 4.2.2., czy może 4.4.?

2. Czy wybrać sense 5 czy 5.5? Bardzo się różnią?

3. Jak zrootować go krok po kroku? (tak, wiem, są w internetach wypunktowane poradniki itp, ale nie wiem co skąd sie bierze itp)

4. Jak krok po kroku przeprowadzić cały proces zmiany systemu i wyglądu?

5. Czy wszystkie funkcje telefonu będą działać po "aktualizacji"(wifi, bluetooth itp)

Pytania kieruje głównie do osób, które są w posiadaniu takowego modelu, instalowali już sense 5/5.5 i mogliby podzielić się doświadczeniem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hehe, każdy by chciał ;)

Kolego, nie wgrywa się softu jak to mówisz i nakładki osobno.

To co możesz zmienić to kernel i rom.

Rom to system operacyjny mówiąc jezykiem komputerów zawierajacy konkretną wersje Andka i nakladke jesli takowa jest oraz zestaw preinstalowanych programow (według intencji autora romu).

Kernel zwykle towarzyszy romowi i jest pod niego robiony, zawiera w sobie obsługę hardware'u, mozna by rzec że w uproszczeniu to taki bios.

Najnowsze zestaw to rom ViMiRo oparty o wersję 4.1.2, zawierajacy nakladke Sense 5 i do tego kernel Mikhei777.

Zestaw chyba najlepszy z dostępnych gdzie wszystko działa.

Co i jak to jednak musisz sobie poczytać - nikt nie będzie turtoriala specjalnie dla Ciebie robił, na tym forum masz wszystkie turtoriale jakie są potrzebne, i wątki dotyczące romów.

Polecam też zapoznanie się z HTC Desire X - XDA Forums Tam wszystko się zaczyna i kończy.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi