Usługi związane z Google (Market, Kalendarz...) rozsypały się po czyszczeniu pamięci podręcznej.
Próba wejście do marketu wyświetla prośbę o logowanie do Google.
Wrzucam PRAWIDŁOWY login (e-mail) i hasło. System "mieli" (komunikuje się z serwerem) kilka minut po czym zgłasza błąd:
"Nie można nawiązać ustanowić z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych.
Może to być tymczasowy problem lub karta SIM może nie być przystosowana do usług transmisji danych. Jeśli problem wciąż występuje, skontaktuj sie z działem obsługi klienta" 🙁
Sytuacja występuje zarówno w sieci G3, w G2 i na WiFi 🙁
Internet i poczta (na HTC) działają bez zarzutów.
Obsługa klienta Ery zaleciła reset telefonu, ale z zaznaczeniem, że wszystkie dane (kontakt, aplikacje) utracę.
Chciałbym prosić o poradę - czy jest inny sposób, aby poradzić sobie z tym błędem i przywrócić dostęp do usług Google?