Skocz do zawartości
suony

Cichy szum podczas rozmowy ( przed i po nawiązaniu połączenia)

    Rekomendowane odpowiedzi

    suony

    Dzień dobry,

    piszę z prośbą o pomoc, ponieważ w mojej świeżutkiej Z3 występuje problem.

    Otóż, od pierwszego połączenia, słyszę w słuchawce cichy szum, taki rodzaj szumu elektronicznego, jak np w pod głoszonym głośniku komputerowym, wszystko zależy też jak telefon przystawię do ucha, ale jeśli bezpośrednio głośnikiem do dziurki wówczas słychać najbardziej i bardzo irytuje. Telefon mam tydzień, z sieci PLAY, czas nic tu nie pomaga. Zgodnie z zaleceniami sony mobile bla bla, wymieniłem karte SIM, przywróciłem ustawienia fabryczne, wgrałem przez PCC od nowa system. Bawiłem się również ustawieniami w >Ustawienia połaczeń jak nie ustawiłbym opcji TRYB TTY,Sygnały DTMF,Redukcja szumów micro, wzmocnienie głośnosci oraz korektora graficznego, defekt ciągle występuje natomiast sama jakość rozmowy w ogole się nie zmienia ( nawet zmieniajac te ustawienia ) zawsze jest dobra i raczej taka sama. Nie wiem, czy oddawać go na gwarancje, czy jest to wada sprzętu czy brandowanego softu, co do serwisu sony nie chce żeby grzebali mi w tym telefonie, jego stan jest teraz perfekcyjny i chcę sobie oszczędzić nerwów, zastanawiam się jedynie nad rękojmią na zasadzie wymiany telefonu na nowy, ale i tak muszą wysłać telefon do ekspertyzy, jak będzie jakiś głuchy serwisant to nie zauważy tego szumu, jeszcze słychać to tylko w zamkniętych pomieszczeniach i cichych. Dodam, że jak przełącze na głośnomówiacy to głosnik dolny, gdy przycisze go na maks zeby móc dostawic ucho tez wydaje taki dzwiek.

    Mam pytanie do innych użytkowników, czy wy też tak macie? Może po prostu jestem przewrażliwiony od kwoty jaką wydałem na ten telefon.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    suony

    Czy ktos jescze ma taka przypadlosc?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mezuin

    Nie zwlekaj i nie marnuj czasu , skoro masz takie problemy to musi być coś z telefonem nie tak.Jest gwarancja , telefon jest nowy więc go reklamuj, bo wydaje mi się,że to jest jedyne wyjście.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x