Witam.
Problem dotyczy telefonu : Samsung Galaxy S2 Plus
Ostatnimi czasy telefon przestał reagować po aktualizacji aplikacji ze sklepu Google - zawisł na ekranie startowym Samsung ... Oddałem telefon do autoryzowanego serwisu, a tam stwierdzono "nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie". Otrzymałem wydruk jakiegoś zrzutu ekranu z informację:
CUSTOM BIN DOWN : NO
CURRENT BIN: Samsung Official
SYSTEM STATUS: Custom
Ze swojej strony mogę jedynie zapewnić, że żadnego systemu nie instalowałem w telefonie - od czasu zakupu w sklepie aktualizował się jedynie do systemu 4.2.2 z menu aktualizacji w ustawieniach telefonu.
Chciałem Was zapytać, czy istnieje możliwość otrzymania informacji z serwisu kiedy dokładnie (data) oraz czy w ogóle miało miejsce wgranie nowego systemu? Istnieją jakieś logi na podstawie których będzie można uzyskać takie informacje?
Nie podejrzewam serwisu, aby sami coś spieprzyli podczas serwisowania i przez to pojawiła się informacja "Custom", ale nie mam innego pomysłu jak to się mogło stać - telefon nie był nigdy w żadnym innym serwisie, nie był rootowany.
Edit:
Przed oddaniem telefonu do serwisu, jego uruchomienie zatrzymywało się na etapie ekranu startowego (czarny ekran, plus biały napis "Samsung Galaxy S2 Plus ...". Natomiast teraz pojawia się komunikat : "Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in Kies $ try again".
Wynika z tego, iż zanim "technik" wydał taką a nie inną decyzję podjęta była próba instalacji systemu i coś im poszło nie tak - poprawcie mnie jeśli się mylę.
Potrzebuje tej informacji, aby odwołać się do decyzji serwisu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam