Skocz do zawartości
b1nd1901

Kiano Intelect 10 3G - opinie i problemy z urządzeniem

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pani Paulino ..nadużywa Pani słowa..obecnie

    Wy modernizujecie tą stronę od czerwca ub.roku !!! i nic nowego nie przybywa !!

    w dzisiejszych czasach walki o klienta poważna firma nie może sobie na takie olewnictwo pozwolić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Igorius
    Notatka od Moderatora: Igorius
    wykrzyk.png Proszę trzymać się tematu - w tym wątku dzielimy się własnymi opiniami o urządzeniu oraz problemami z jego użytkowaniem. To nie jest wątek o polityce marketingowej firmy Kiano ani też nie jest to miejsce do dyskusji o stronie internetowej tej firmy. Kolejne posty nie na temat będą nagradzane regulaminowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vekh

    Nie chciałem zakładać nowego wątku, więc piszę tutaj moje gorzkie żale pod adresem Kiano.

    Model Intelect 10 3G kupiłem w okolicach 15.12.2014. Rozmyślałem jeszcze na Yogą od Lenovo, ale stwierdziłem, że sporo tańszy i polski produkt powinien spełnić moje niewygórowane wymagania (głównie chodziło o dobry wyświetlacz do czytania ebooków i obejrzenie filmu w pociągu).

    Nie zwracałem uwagi na syczenie z głośników, nie zwracałem uwagi na na komunikaty z OTA o błędnym ID romu, sklep googla notorycznie wyłącza się z komunikatem błędu, nawet nie przeszkadzało mi to, że pojedyncze wciśnięcie klawisza głośności powoduje kilkustopniowy "przeskok" wskaźnika głośności.

    Ostatnio czara goryczy się przelała.W czwartek jadę sobie z tabletem pociągiem, chcę poczytać książkę a tu figa - ekran żyje własnym życiem. Wszystko się samo przesuwa, wciska uruchamia itd. Wyglądało to jak jakiś feler systemu. Pomyślałem, że może jakaś apka coś nabroiła (chociaż nie instalowałem nic spoza marketu, nie kombinowałem z softem ani nawet rootem), więc w przerwach pomiędzy wariowaniem ekranu przywróciłem urządzenie do ustawień fabrycznych. Niestety nic to nie dało. Niemiłosiernie wkurzony dojechałem na miejsce docelowe. Okazało się, że tablet działa normalnie. Dzisiaj wracałem (pociągiem) do domu - znowu to samo. Ekran wariuje, nie da się nic przeczytać ani obejrzeć - strony się same przesuwają, powiększają itp. itd. Żeby nie było, że wymyślam - proszę filmiki:

    Nagrane telefonem Nokia Lumia 920, który nigdy nie miał problemów z pociągami a:o

    Musze przyznać, że ogromnie zawiodłem się na firmie Kiano. Nie dowierzałem w opinie, że "polskie to gorsze", ale chyba muszę przychylić do tej opinii. Miałem już kilkanaście urządzeń tego typu, ale pierwszy raz spotykam się żeby nowe (w tym przypadku mniej więcej miesięczne) urządzenie było tak zbugowane >:(

    TL : DR

    1. Kiano Intelect 3G ma problem z syczącymi głośnikami (nawet wyciszonymi na maksa) :pokerface:
    2. Znalazłeś w sklepie google aplikację, której szukałeś? Bang! "Niestety, aplikacja Sklep Google Play została zatrzymana." :okay:
    3. Tablet, którego premiera była w okolicach września 2014 nie będzie miał żadnych upgradeów systemu :wtf:
    4. Klawisz(e) do regulacji głośności działają jak chcą :fuuu:
    5. Tabletu nie da się obsługiwać w pociągu :zabije:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Mam problem z ww modelem otóż po podłączeniu słuchawek i słuchania muzyki słychać podczas odtwarzania jakieś trzaski i to takie że nie da się tego słuchać, na głośnikach oczywiście jest dobrze. Oczywiście problem syczenia nie ustaje ale to mi nie przeszkadza tylko na słuchawkach nie da się nic posłuchać. Najprawdopodobniej jest tak od nowości gdyż dzisiaj dopiero 1 raz podłączyłem słuchawki. Uprzedzam że sprawdzałem na 4 różnych i na wszystkich jest to samo reset do fabrycznych nic nie daje. Czy ktoś ma również taki problem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vekh

    Nie wiem dlaczego zniknęła wypowiedź Pani Justyny bodajże, no i przynajmniej jedna moja i użytkownika, który radził mi zrobić dokumentację zdjęciową przed wysłaniem tabletu na naprawę ale cóż...

    Opowiem co się wydarzyło po oddaniu tabletu do "naprawy", kurier przyjechał, odebrał tablet i tydzień go nie było. Z serwisu wrócił już jakiś czas temu, ale niestety nie miałem czasu na to, aby coś napisać.

    "Czynności" podjęte przez serwis to "aktualizacja oprogramowania"... Hehehe... Dobre sobie... Zapobiegawczo wykonałem zdjęcia przed wysłaniem urządzenia. Jedyna zmiana to numer kompilacji z "redhookbay-userdebud 4.2.2 JDQ39 eng.softteam.20140807.194718 test-keys" na "redhookbay-userdebud 4.2.2 JDQ39 eng.softteam.20141211.170106 test-keys".

    Jak się można domyślić nie naprawiło to problemu "syczących" głośników, wywalania się sklepu googla. Podejrzewam też, że w pociągu nadal będzie to samo (jeszcze nie miałem okazji jechać, więc nie potwierdzam).

    Sprzęt wrócił w stanie takim jak go wysłałem - przynajmniej tyle.

    Będę wysyłał go do skutku...

    Tak czy siak srogo się przejechałem na firmie Kiano. Nikomu nie polecam - na pewno nie modelu Intelect 10 3G >:(

    Edytowane przez vekh

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vekh
    szumiące głośniki nie są wadą urządzenia

    :zdziwko:

    Aha.. Szkoda, że Kiano nie informuje o takowych "ficzerach" w specyfikacji urządzenia. Śmiem twierdzić, że jest to wada ukryta. I będę wysyłał tablet aż nie zostanie ona usunięta. W sumie mam na to cały okres gwarancyjny :)

    Edytowane przez vekh

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam zakupilem niecaly miesic temu Kiano Intelect 10 i od samego poczatku sam problemy z ładowaniem baterii, mianowicie ładowanie zatrzymuje sie w 50% aktualnie trudno go naładowac powyrzej 30% jedynie tylko raz naładował sie do 100%. Dodatkowa podczas ładowania na wyłaczonym tablecie postep ładownia był pokazywany na biało teraz pokazuje na zołto niewiem czy to ma znaczenie. Robiłem wipe tabletu i prubowałem ładowac innymi ładowarkmi bez skutku. Jakies pomysły?? Co robic dalej???

    Edytowane przez adamwilczynski20

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

     

    Panie adamwilczynski20, w pierwszej kolejności proponuje przywrócić ustawienia fabryczne w tym sprzęcie, następnie ponownie naładować i przetestować sprzęt. Jesli problem w dalszym ciągu będzie występował prosze o kontakt poprzez wiadomość praywatną.

     

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x