Pracujesz w biurze obsługi ze wiesz co powinni wiedzieć?
.
To nie ma znaczenia czy pracuje w biurze obsługi czy nie.To nieistotne. Mogę być np: zakonnicą która sobie kupiła telefon i wiem co powinienem usłyszeć. Biuro obsługi jest od tego żeby wiedzieć a nie z braku wiedzy udzielać klientom zmyłkowych odpowiedzi: update za 2 miesiące, za 5 miesięcy może za 6. Mnie g... obchodzi czy to wina: korei, google, HQ czy Świętego Mikołaja. Zapłaciłem firmie LG zapracowane pieniądze za wyrób , który ma wady i oczekuje informacji kiedy będą zlikwidowane - proste.
Problem łatwo rozwiązać. Wystarczy że LG umieści na swojej stronie komunikat typu: "Do właścicieli telefonów P970: zrobimy update systemu za pół roku albo później, jak nam sie będzie chciało bo wy frajerzy zostawiliscie już u nas kasę"
Wtedy sprawa jest prosta: kupuję HTC, Samsunga albo SE. Jakoś oni nie mają problemów z tym żeby ich nowe wyroby były wyposazone w najnowszy system. A P970 ląduje u sprzedawcy na zwrocie z tytułu niezgodnosci.
To jest właśnie kwestia kompetencji.