Skocz do zawartości
paul777

Zasięg GSM

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Od tygodnia siedze na dojczach i mam tutaj internet z Aldika. Fajna taryfa 15 euro i jest 5gb transferu a po wykorzystaniu przechodzi na 56kb/s. Wiec git majonez ale jest problem.

    U mnie na kwaterze mam zasieg gprs/edge. Czesto gubi edge. Jak przejde 200 metrow to mam juz 3g fajnie.

    Jest jakis tani sposob zeby zwiekszyc ten sygnal. On tu pewno jest.

    Ogolnie sprawa wyglada tak. Lapie APNowy net. Robie hot spota i 2 laptopy sie do niego lacza. Pomysl cud miod tylko zasieg "zły". Opera turbo i gadu to maks maksow. Bo transfer maks 20kb/s wiec do kitu.

    Prosze o szybka pomoc :)

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Taczi

    Do 2G wystarczy repeater, a do 3G to najlepiej router z modemem HSPA z anteną kierunkową. Innej możliwości raczej nie ma.

    Edytowane przez Taczi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A mozna jakies konkrety? Jestem na obczyznie i tutaj za bardzo nic nie kupie. Jedyne wyjscie do allegro i rodzina dosle.

    Moze jakies domowe sposoby albo np. mozna wylaczyc obsluge gprs? zeby byly tylko wyzsze lub zadne?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Moze jakies domowe sposoby albo np. mozna wylaczyc obsluge gprs? zeby byly tylko wyzsze lub zadne?
    Można kodem wejść w ustawienia i ustawić tylko 3G np.ale wtedy jak nie będziesz w zasięgu 3G to na necie nic nie zrobisz no i oczywiście jeżeli pytasz o telefon a nie o router.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Da sie np. wylaczyc gprs? ze tylko edge + ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak da się tak zrobić wpisz na telefonie tam gdzie numer wybierasz ten kod * # * # 4636 # * # * i wybierz informacje o telefonie i następnie prawie na samym dole masz USTAW PREFEROWANY TRYB SIECI i zmień tam na CDMA ONLY albo WCDMA ONLY i już powinno działać ale dla pewności zrestartuj telefon jeszcze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x