Skocz do zawartości
tom2019

Problem z kartą 32GB

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam następujący problem z kartą pamięci bądź samym telefonem:

    Kupiłem kartę pamięci microSD GoodRam 32GB o symbolu SDU32GHCAGRR9. Po zainstalowaniu kilku aplikacji karta nagle przestała być widoczna - telefon zaczął ją widzieć dopiero po ponownym włączeniu telefonu, sytuacja powtórzyła się jeszcze kilka razy. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda przy podłączeniu telefonu do komputera w trybie pamięci dyskowej. Przy próbie kopiowania plików na telefon, kopiowanie zostaje zaraz przerwane a karta przestaje być widoczna w telefonie. Pomaga dopiero wyłączenie telefonu a następnie wyjęcie i ponowne włożenie karty.

    Karta Sandisk 2GB, którą dostałem razem w komplecie z telefonem działa jak najbardziej prawidłowo. Ale dzisiaj testowałem Kinstona 4GB i były podobne problemy jak z 32GB.

    Telefon posiada system Android 2.3.3 z HTC Sense 2.1 oraz oprogramowaniem 1.33.401.2.

    Jak myślicie, co tu jest grane? Walnięta karta czy coś w telefonie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    możliwe że coś z softem ja bym przywrócił fabryczne ustawienia i zobaczył ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nic to nie dało :/ Telefon pojechał do reklamacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3star

    napisz coś więcej, bo mi została karta 8GB z psp, która aktualnie jest u znajomego.

    Czy formatowałeś samą karte przed włożeniem do telefonu i jeżeli tak to jaki system plików wybrałeś. Fat32 czy Ntfs...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam...

    Mam ten sam problem tylko, że ja próbowałem z kartami 4GB i 8GB. Pisałem już do T-mobile ale jeszcze nikt nie raczył odpowiedziec. Mój telefon jest dokładnie jak kolegi tom2019 (wszystko to samo).

    Tom2019 jak dostaniesz swój telefon po reklamacji to napisz czy pomogło.

    Pozdrawiam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @3star: Kartę formatowałem na wszelkie możliwe sposoby – w kompie oraz telefonie, niestety nic to nie pomogło. Systemem plików był FAT32 (telefon domyślnie tak formatuje). Kartę 32GB bezproblemowo widziały inne telefony z Anroidem – testowałem na Dellu i HTC Hero. W ten sposób wykluczyłem uszkodzenie karty.

    @bastolino: Ja też próbowałem z innymi kartami niż kupiona 32GB GoodRam. Udało mi się przetestować telefon z kartami 4GB i 8GB Kingstona, również występował ten sam problem. Nie pomógł też reset przez przywrócenie fabrycznych ustawień. Spakowałem więc wszystko, napisałem pismo reklamacyjne i oddałem do sklepu. Mają jeszcze tydzień na ustosunkowanie się do moich żądań, na pewno opiszę jak się sprawy potoczyły.

    Ale już teraz – radzę Ci dobrze: nie czekaj na odpowiedź z T-Mobile tylko reklamuj, nic Ci nie pomogą. Ja wymieniłem kilka maili z supportem HTC i nie potrafili pomóc. Być może to jakiś szerszy problem np. wadliwa partia telefonów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja sprawa z Wildfire S dobiegła końca, dzisiaj w Saturnie zgodnie z żądaniem zwrócili mi pieniądze za telefon. Oczywiście przy reklamacji nie korzystałem z gwarancji tylko powołałem się na niezgodność towaru z umową, bo to najkorzystniejsza opcja. Wczoraj minęło ustawowe 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, poza tym pani z Saturna powiedziała, że reklamację uznano.

    Wiem też już, że problem dotyczy nie tylko mnie, po założeniu tego tematu zgłosiło się do mnie jeszcze kilka osób z podobnymi objawami. Pewnie trefnych telefonów jest dużo więcej tylko ich użytkownicy żyją w nieświadomości. Stąd apeluję - przetestujcie je z dużymi kartami pamięci w trybie napędu dyskowego. Jeżeli coś będzie nie tak, to śmiało reklamujcie.

    Ja swoją S-ką zdążyłem się nacieszyć niecałe 3 tygodnie ale nie żałuję. Poza opisaną sprawą telefon sprawował się bardzo dobrze, przeszkadzała mi tylko mała odległość obudowa-ekran, przez co niekiedy zdarzało mi się przypadkowo uruchomić jakieś ikonki. Poza tym super, dzięki niemu poznałem Androida na własnej skórze. Teraz muszę wybrać coś innego, kolejnego Wildfire S nie zaryzykuję, poza tym przekonałem się do większego telefonu. Będzie ciężki dylemat HTC, Samsung czy LG.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie to samo z innymi wiekszymi kartami. Moze ktos oddawal z t-mobile do reklamacji? Jak oni to zalatwiaja ? Wymienia na nowy czy oddadza kase- 1 zl :-)))

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gonar

    Ciekawe. Mam WF S z t-mobile. Obecnie ma włożoną kartę 8GB Toshiba. Wszystko działa normalnie.

    Podobny problem pojawił mi się na Xperii x10 mini pro. Telefon ma problemy z czytaniem kart większych niż 4GB. Przetestowałem nim parę kart różnych producentów i efekt był podobny. Po głębszych testach, powiem tylko że gwarancję diabli wzięli, doszedłem do tego że problemem w Xperii był moduł zasilania. Im większa karta tym miała większy pobór, zwłaszcza przy zapisie. Tel robiąc operację zapis-odczyt przeciążał go i karta przerywała a wtedy się wieszał lub restartował. Zwróciłem się do Sony o wyjaśnienie tego problemu. Odpisał mi jakiś gostek że pracują nad tym i podobno poprawią soft. Jak dla mnie to bardziej hard a nie soft, ale może wydłużą czas oczekiwania na koniec operacji lub dodadzą powtórzenie jej. Problem dotyczył Androida 2.1. Najłatwiejszym sposobem wywołania błędu było wykonanie dłuższej operacji zapisu. Zmniejszenie poboru mocy telefonu, tz. przygaszenie ekranu, wyłączenie dźwięków i powiadomień, wyłączenie zbędnych innych aplikacji i widgetów poprawiało działanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W moim przypadku nie było żadnych zewnętrznych objawów związanych z poborem mocy, ale kto wie. Osobiście podejrzewam, że poszła jakaś cała wadliwa seria z błędem w hardware.

    Gdyby ktoś był zainteresowany, mogę przez priva udostępnić pismo z wzorem reklamacji.

    @arturby: jeśli reklamujesz, to możesz wybrać wymianę na nowy a nie zwrot kasy. Jeżeli dostałeś tel. za 1 zł i dalej chcesz mieć WF S to jedyna sensowna opcja, przecież nie wszystkie Wildfire S mają tę usterkę...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x