Skocz do zawartości
MarjoAg

Samoistne pęknięcie wyświetlacza

Rekomendowane odpowiedzi

Słyszałem o tym w przypadku Z2, Z1 a teraz mi się przytrafiło mojej Z3 Compact

Dzisiaj rozmawiając z Żoną na dworzu (+3*C) podczas rozmowy usłyszałem tzw. "pyk" i jakie było zdziwienie jak odstawiając telefon od ucha celem rozłączenia pajęczyna pojawiła się na wyświetlaczu i nie mogłem już nic z tym fantem zrobić.

Sam wyświetlacz ma się dobrze ale szkło jak widzicie jest pajęczyną.

Na jutro mam zamówionego kuriera do w-support i jeszcze dzisiaj rozmawiałem z infolinią sony mobile xperia.

Musze czekać na ekspertyzę serwisu i przy negatywnej opini mam się skontaktować z sony mobile pl

Zdjęcia

k4weas.jpg

168zlo9.jpg

Nie spadł mi na ziemię ani nic z tych rzeczy.

Pyk i już nie ma szkła.

Kupiłem go 5 dziś 8 i ładne jaja. Teraz tydzień czekania i nie wiadomo co z tego wyjdzie.

Tutaj informacja od Sony Mobile PL z FB

... spokojnie. Serwis dokonuje ekspertyzy. Każdy przypadek jest traktowany indywidualnie i z należytą starannością. Poczekajmy na decyzję ekspertów. Ciężko nam cokolwiek przesądzać, nie widząc telefonu itd. itp. Dajmy szansę w-support.pl

Wtedy możesz złożyć odwołanie w dziale wsparcia technicznego. Namiary masz na stronie internetowej

To co mi napisali, pokrywa się to z tym co mówili na infolini.

Edytowane przez MarjoAg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trewi

To ciekawy numer,pisz jak się sprawa potoczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widać jakiegoś ewentualnego miejsca jednego uderzenia, ale pajęczyna niezła. Były już takie sytuacje i nie słyszałem, żeby komuś nie wymienili za darmo w ramach gwarancji. Ciekawe ile jeszcze wypuszczą tych wadliwych egzemplarzy -.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszę jak już będę wiedział. Mam nadzieję że za tydzień o tej porze będę mądrzejszy.

Odezwę się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skonek

A pisalem o tym w swoim watku o tylnym szkle to nikt mi nie wierzyl :) Sony niestety chyba ma problem z produkcja bo sytuacji tego typu jest naprawde duzo. Poprostu pekaja same i nic sie nie da na to poradzic.

Mi tylne szkielko zrobili bez gadania, mysle ze w Twoim przypadku tez nie bedzie problemu :) Daj znac!

Pozdro,

SkoneK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi coś być na rzeczy bo samo sony stwierdziło że mam się odezwać w przypadku odmowy naprawy przez serwis. Powiedziali że oni sami bezpośrednio z w-support będą wtedy sprawę załątwiać. Dodali że wtedy przysługuje wymiana na nowy model telefonu.

Mimo wszystko mam bardzo wielkie obawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
plantator

Czytam i czytam i tylko oczy mi rosną :oczy: przy tak rozwiniętym procesie technologicznym produkcji w dzisiejszych czasach żeby tak wiele ekranów pękało? czy plecków? za takie pieniądze? rozumiem że trafiały się modele które były bardzo delikatne i łatwo pękały przy upadkach gdzie teraz jest ich pełno na serwisach aukcyjnych ale takie coś z samoistnym pękaniem? I weź tu np spróbuj rootować telefon gdzie jest szansa że minutę po odblokowaniu bootloadera walnie szkło? wtedy mogą się wypiąć na taki telefon mimo że ewidentnie wina producenta? czy ktoś jednak ma doświadczenie że naprawiają mimo odblokowania?

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeci

Pamiętaj, żeby w dokumentacji zapisac wszelkie uwagi i jak najwięcej świadków że to nie Twoja wina. Ja w XZ wywalczyłem dzięki temu nowy telefon

Edytowane przez Trzeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B@rtez

Witaj w klubie.

Mój z3c pękł po 10 dniach w czasie nagrywania filmu 4k na dworze.

Zawsze miałem tylko Soniaki albo SE.

Przez ostatni rok,po tym jak mi pękła z1 eksperymentowałem z samsungami i lg(core plus,s4,lg g2).

Nie pasowały mi,no może prócz lg g2,którego sprzedaży żałuje.

Niestety postanowiłem dać Sony jeszcze jedną szansę.Tym razem już ostatnią.

Sony ogólnie jest dobre ale nie w naszym kraju.

Z1 w UK zrobili na gwarancji,po tym jak się 6 miesięcy bezskutecznie szarpałem z polskim oddziałem firmy.

Pisałem gdzie indziej że chyba te szybki pękają od nierównomiernego nagrzania np przez procesor(trzeba zagłębić się w hartowanie szkła i jego podatności termicznej na uszkodzenia).

Drugą sprawą jest zespolenie przedniej szybki z ramką(w przeciwieństwie do Z3)co powoduje,że każdy mocniejszy nacisk na ramki,np w kieszeni przeniesie się na szkło co w połączeniu z rozgrzaniem spowoduje jego pęknięcie.

Generalnie telefon super.Naprawie go i sprzedam bo nie mam zamiaru trzymać go w domu tylko używać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
plantator

Czyli ogólnie, kupiłeś Z1 w PL, polski serwis nie chciał tego naprawić, jak również nie szło tego załatwić przez sony a dało się że wysłałeś do UK i tam go naprawili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.