Skocz do zawartości
MarjoAg

Samoistne pęknięcie wyświetlacza

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dzisiaj jest taki status

    Czy mam rozumieć że przyjeli to na klatę i naprawią na gwarancji?!?

    2q176s3.jpg

    Edytowane przez MarjoAg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    plantator

    tak , inaczej byś dostał najpierw zapytanie czy zgadzasz się na płatną naprawę, jeśli nie byo to naprawiają gwarancyjnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    B@rtez

    A mój leży i leży.Nic nie nie napisali.Jak się sprawdza te szczegóły naprawy?Tak czy inaczej uznając pęknięcie za naprawę gwarancyjną wszyscy mają jasna odpowiedź.

    Czyli xperie to samo pękające gówna.Albo się boją pozwy zbiorowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdzasz wpisując nr imei na ich stronie w zakładce status naprawy.

    Dzwoniłem przed chwila do w-support i babka powiedziała tak:

    Na moje pytanie czy można uznać to co jest na stronie że naprawa odbędzie się w ramach gwarancji, babka powiedziała tak:

    Wstępnie tak ale nic więcej nie mogę powiedzieć o statusie naprawy, niech pan zadzwoni w poniedziałek będziemy wtedy wszystko wiedzieli.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    B@rtez

    No wiem że imei sie wpisuje.Tyle że pisze,że w naprawie już od poniedziałku.Żadnych szczegółów ani opisu uszkodzeń niema.Jak zadzwoniłem to też nic nie wiedzą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    B@rtez

    Kurde,jakieś jaja z tym serwisem.W statusie wczoraj było że w naprawie,zero szczegółów.Dziś jest że został odesłany.Ciekawe co mi odeślą.Złom,czy naprawiony?Czy rachunek?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przynajmniej coś, bo ja nadal nie wiem nic.

    Serwis twierdzi że nadal technik nie ujżał telefonu na oczy i nie wiedzą kiedy i na jakich zasadach odbędzie się naprawa.

    Zadzwoniłem do Sony Mobile i tam stwierdzono jedną ważna rzecz z serwisem, w/g Sony naprawa odbędzie się na gwarancji. Kazali czekać na ustalenia serwisu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysyłając telefon do serwisu zaznaczyliście jako uszkodzenie mechaniczne?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja nie, zaznaczyłem nie działa wyświetlacz dotykowy. W dodatkowych uwagach opisałem dlaczego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeoczyłem taką opcje ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x