Skocz do zawartości
MarjoAg

Samoistne pęknięcie wyświetlacza

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj jest taki status

Czy mam rozumieć że przyjeli to na klatę i naprawią na gwarancji?!?

2q176s3.jpg

Edytowane przez MarjoAg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
plantator

tak , inaczej byś dostał najpierw zapytanie czy zgadzasz się na płatną naprawę, jeśli nie byo to naprawiają gwarancyjnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B@rtez

A mój leży i leży.Nic nie nie napisali.Jak się sprawdza te szczegóły naprawy?Tak czy inaczej uznając pęknięcie za naprawę gwarancyjną wszyscy mają jasna odpowiedź.

Czyli xperie to samo pękające gówna.Albo się boją pozwy zbiorowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzasz wpisując nr imei na ich stronie w zakładce status naprawy.

Dzwoniłem przed chwila do w-support i babka powiedziała tak:

Na moje pytanie czy można uznać to co jest na stronie że naprawa odbędzie się w ramach gwarancji, babka powiedziała tak:

Wstępnie tak ale nic więcej nie mogę powiedzieć o statusie naprawy, niech pan zadzwoni w poniedziałek będziemy wtedy wszystko wiedzieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B@rtez

No wiem że imei sie wpisuje.Tyle że pisze,że w naprawie już od poniedziałku.Żadnych szczegółów ani opisu uszkodzeń niema.Jak zadzwoniłem to też nic nie wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B@rtez

Kurde,jakieś jaja z tym serwisem.W statusie wczoraj było że w naprawie,zero szczegółów.Dziś jest że został odesłany.Ciekawe co mi odeślą.Złom,czy naprawiony?Czy rachunek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej coś, bo ja nadal nie wiem nic.

Serwis twierdzi że nadal technik nie ujżał telefonu na oczy i nie wiedzą kiedy i na jakich zasadach odbędzie się naprawa.

Zadzwoniłem do Sony Mobile i tam stwierdzono jedną ważna rzecz z serwisem, w/g Sony naprawa odbędzie się na gwarancji. Kazali czekać na ustalenia serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysyłając telefon do serwisu zaznaczyliście jako uszkodzenie mechaniczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie, zaznaczyłem nie działa wyświetlacz dotykowy. W dodatkowych uwagach opisałem dlaczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.