Skocz do zawartości
MajkelxD

[ROZWIĄZANE]Dziwne linie na ekranie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam , posiadam tablet marki kiano - intelect 7 , dzis pojawil sie pewien problem z tym tabletem (mysle ze oprogramowania lub wyswietlacz) Mianowicie na ekranie pojawiły sie linie pionowe i za nic nie da sie ich pozbyć , włączając , wyłączając . Ciągle to samo , da rade w jakiś sposób naprawić tablet , czy konieczne jest wysłanie tabletu do serwisu ?a:o

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Igorius

    WYgląda, że padła Ci albo karta graficzna albo matryca albo panel. Moim zdaniem serwis, szczególnie że to jest KIANO :E

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    Tak jak kolega wyżej zauważył, czeka Cię serwis. Jeżeli chcesz potwierdzenia wady, możesz wstawić zdjęcie defektu ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    Grafika :) Albo któraś z taśm, albo nie wiadomo co.. :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam,

    Panie MajkelxD

    Proponuję zastanowić się nad skorzystaniem z Kiano Assistance. Zamykasz sobie drogę do ewentualnego zwrotu towaru w przypadku dalszych usterek. Proponuję udać się do sklepu, w którym kupiony był tablet i tam złożyć reklamacje z tytułu Niezgodności Towaru z Umową. Troszkę wydłuży to czas naprawy ale w przypadku gdy tablet dalej będzie zaliczał usterki, będziesz miał więcej praw. Serwis :mad: RG Media potrafi czynić cuda. Poczytaj sobie opinie innych w tematach zamieszczonych tu na forum i podejmij właściwą decyzję. Wybór należy do ciebie.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Zdecydowałem o tym iż zgłoszę usterkę do serwisu , zobaczymy jak to będzie . Dziwne jest dla mnie to że Pani z obsługi Kiano wysłała mi informację (w czwartek) ,,skierowaliśmy kuriera po odbiór urządzenia od Pana. Kurier będzie w dniu jutrzejszym." Kuriera jak nie było tak nie ma .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    Kurierzy nie jeżdżą w weekedny. Chodziło jej pewnie o następny dzień roboczy, ale po prostu zapomniała, że sobota ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panie MajkelxD,

    kurierzy odbierają przesyłki w ciągu 2 dni roboczych (zgodnie z przesłaną Panu informacją drogą mailową).

    Także odbiór przesyłki w Pana przypadku nastąpił w piątek lub nastąpi w dniu dzisiejszym.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x