Chyba pan Dj.doc miał rację
Przykro mi to pisać, ale ostrzegałem, nie posłuchał Pan.
Pani z serwisu stwierdziła ,,Urządzenie dotarło do Serwisu z uszkodzonym mechanicznie wyświetlaczem LCD)''
W który dzień kurier odebrał przesyłkę? Czy zostawił potwierdzenie odbioru? Czy sprawdzał stan tabletu przed odebraniem? Czy przesyłka była dobrze zapakowana?
W jaki sposób zostało to stwierdzone? Czy Pani z serwisu - zapewne ze słynnego działu rejestracyjnego, który sporządza dokumentacje przed rozpoczęciem naprawy - przedstawiła Panu protokół przyjęcia tabletu, sporządzony podczas odbierania paczki od kuriera w jego obecności i podpisany przez kuriera, w którym pisze, że tablet dostarczono uszkodzony i który zawiera opis uszkodzeń?
Tablet wysłał Pan zgodnie z zaleceniem firmy Kiano, przesyłką kurierską, korzystając z firmy wskazanej przez Kiano. W związku z powyższym, każda taka przesyłka powinna być ubezpieczona. Proponuję skontaktować się z firmą kurierską i na podstawie wystawionego przez kuriera potwierdzenia odbioru od Pana tabletu, ustalić czy oni są w posiadaniu jakiegoś protokołu mówiącego o uszkodzonej przesyłce.
dostałem informacje również czy zgadzam się na wymianę odpłatną za 150zł
Niech Pan się nie zgadza.
wysłano mi również zdjęcia
Czy na zdjęciach jest data i godzina wykonania?
Proszę wrzucić tu na forum te zdjęcia.
Jednak gdy ja wysyłałem ich zdjęcia efekt był ten sam , nic sie nie zmieniło
Jakie zdjęcia Pan przesłał?
Proponuję zebrać całą dokumentacje jaką Pan posiada i jak najszybciej udać się do dyżurującego i udzielającego bezpłatnych porad Rzecznika Praw Konsumentów (z reguły takie dyżury są w Urzędach Miejskich). Przedstawić całą sytuację, coś powinni pomóc.
Pozdrawiam