Skocz do zawartości
MajkelxD

[ROZWIĄZANE]Dziwne linie na ekranie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Chyba pan Dj.doc miał rację , Pani z serwisu stwierdziła ,,Urządzenie dotarło do Serwisu z uszkodzonym mechanicznie wyświetlaczem LCD)'' są to dla mnie jakieś jaja , Tablet po dniu nie używanie po podłączeniu do ładowarki i próbie włączenia pokazał mi te przecudne linie , na ekranie przy wyłączonym tablecie nie ma żadnych śladów , dostałem informacje również czy zgadzam się na wymianę odpłatną za 150zł , wysłano mi również zdjęcia , Jednak gdy ja wysyłałem ich zdjęcia efekt był ten sam , nic sie nie zmieniło

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Chyba pan Dj.doc miał rację

    Przykro mi to pisać, ale ostrzegałem, nie posłuchał Pan.

    Pani z serwisu stwierdziła ,,Urządzenie dotarło do Serwisu z uszkodzonym mechanicznie wyświetlaczem LCD)''

    W który dzień kurier odebrał przesyłkę? Czy zostawił potwierdzenie odbioru? Czy sprawdzał stan tabletu przed odebraniem? Czy przesyłka była dobrze zapakowana?

    W jaki sposób zostało to stwierdzone? Czy Pani z serwisu - zapewne ze słynnego działu rejestracyjnego, który sporządza dokumentacje przed rozpoczęciem naprawy - przedstawiła Panu protokół przyjęcia tabletu, sporządzony podczas odbierania paczki od kuriera w jego obecności i podpisany przez kuriera, w którym pisze, że tablet dostarczono uszkodzony i który zawiera opis uszkodzeń?

    Tablet wysłał Pan zgodnie z zaleceniem firmy Kiano, przesyłką kurierską, korzystając z firmy wskazanej przez Kiano. W związku z powyższym, każda taka przesyłka powinna być ubezpieczona. Proponuję skontaktować się z firmą kurierską i na podstawie wystawionego przez kuriera potwierdzenia odbioru od Pana tabletu, ustalić czy oni są w posiadaniu jakiegoś protokołu mówiącego o uszkodzonej przesyłce.

    dostałem informacje również czy zgadzam się na wymianę odpłatną za 150zł

    Niech Pan się nie zgadza.

    wysłano mi również zdjęcia

    Czy na zdjęciach jest data i godzina wykonania?

    Proszę wrzucić tu na forum te zdjęcia.

    Jednak gdy ja wysyłałem ich zdjęcia efekt był ten sam , nic sie nie zmieniło

    Jakie zdjęcia Pan przesłał?

    Proponuję zebrać całą dokumentacje jaką Pan posiada i jak najszybciej udać się do dyżurującego i udzielającego bezpłatnych porad Rzecznika Praw Konsumentów (z reguły takie dyżury są w Urzędach Miejskich). Przedstawić całą sytuację, coś powinni pomóc.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurier odebrał paczkę w poniedziałek tj.19.01 . Kurier zostawił pokwitowanie , nie sprawdzał stanu tabletu przy mnie , przesyłka była zapakowane w orginalne pudełko włożone w dodatkowy karton i zaklejone taśmą zgodnie z zaleceniami które dostałem w mailu .Dostałem tylko informację od ,,serwisu'' że doszła do nich paczka i przystępują do działanie . Dziś natomiast dostałem takiego maila

    ,,Otrzymaliśmy od Pana do naprawy serwisowej tablet Intelect n/s XXXXXX,XXXXXXX

    Urządzenie dotarło do Serwisu z uszkodzonym mechanicznie wyświetlaczem LCD). W załączniku przesyłam zdjęcia uszkodzenia, które powstało najprawdopodobniej na skutek uderzenia w urządzenie lub na skutek upadku.

    Koszt wymiany LCD 150 zł. Proszę o informację czy wyrażają Pan zgodę na odpłatną wymianę wyświetlacza w tym sprzęcie.

    Bez zgody na naprawę odpłatna sprzęt zostanie odesłany bez podjęcia czynności serwisowych.''

    Tak tablet wysłałem zgodnie z ich zaleceniami , Oczywiście że się nie zgodziłem na wymianę odpłatną.

    Zdjęcie od Kiano - IMG_20150122_134412.jpg - Speedy Share - upload your files here

    Moje zdjęcie z przed wysłania do serwisu - SAM_1260.JPG - Speedy Share - upload your files here

    Jutro zobaczę jaką odpowiedź dostanę na maila.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    @up

    Wygląda to nie ciekawie i pewnie serwis odmówi (po raz drugi) naprawy z tytułu gwarancji.

    Dlaczego? Na razie nie będę pisał.

    Poczekajmy jaką dadzą dziś odpowiedź.

    Powodzenia

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up , Tak jak pisałeś , zostali przy swojej wersji , twierdzą że pęknięcie jest wewnątrz . Mimo że tablet ani razu mi nie spadł ani nie był uderzony . Prawdopodobnie gdy już mi odeślą tablet oddam go do ekspertyzy .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    @up

    Witam.

    Przed chwilą przeczytałem, że tablet kupiłeś 29.12.2014 powtórzę więc jeszcze raz, szkoda że mnie nie posłuchałeś.

    Od 25.12.2014 w życie weszła nowa ustawa dotycząca Praw Konsumenta i trzeba było z niej skorzystać.

    Nowa ustawa: Nowa Ustawa (porównanie do starej)

    Nie pisałem nic wcześniej, aby ci nie zaszkodzić ale po obejrzeniu twojego zdjęcia wiedziałem od razu - znając podejście firmy Kiano i serwisu RG Media :mad: do klienta, że serwis odmówi naprawy.

    Dlaczego?

    Na twoim zdjęciu widać wyraźnie linię podziału, widać to w miejscu jak idą paski. Sugerowało by to właśnie pęknięcie w tym miejscu matrycy/wyświetlacza. Podobnie miałem w swoim telefonie, gdzie właśnie uszkodzeniu uległ wyświetlacz. W moim przypadku, gdy reklamowałem swój tablet paski były przez cały ekran. Piszesz, że tablet ci nie upadł, nie został uderzony (nie usnąłeś z nim przez przypadek i w nocy go nie zgniotłeś?), ja ci wierzę jednak serwis RG Media :mad: nie.

    Tak jak pisałeś pozostaje ci walka i oddanie tabletu do ekspertyzy, tylko czy koszty tej ekspertyzy nie będą wyższe od naprawy?.

    Czy ma sens pójście do sklepu i próba wymiany, nie wiem, możesz spróbować.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    O to chodzi właśnie że nie , dlatego walczę o to . Gdyby było to spowodowane z mojej winy to nie oddawał bym tego nigdzie bo wiedziałbym że i tak nie wygram . Ale skoro to nie z mojej winy to znaczy że serwis nie traktuje klientów poważnie lub ten tablet był kiepskiej jakości .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fan3k

    Dlatego tez po przeczytaniu opinii na temat ich serwisu wolalem wykupic ubezpieczenie na swoj intelect 7 3g. W razie jak oni mnie splawia mam gwarancje od banku. Niestety jest to kolejna firma krzak i ludzie sie tylko nacinaja! Przeczytajcie ogolny watek w ktorym dalem swoja wypowiedz. Jakos Pani Paulina sie do tego nie ustosunkowala. Omijac szerokim lukiem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Patrząc na zdjecie, które autor zrobił przed wysłaniem tabletu do serwisu ewidentnie widać, że ekran uległ uszkodzeniu na wskutek punktowego nacisku na matryce. Co njgorsze autor tsmatu napisał, że "to sie stało samo" a wy zamiast wklapać sobie w google jak wyglada uszkodzenie mechaniczne ekranu slepo narzekacie na gwaranta, że nie podjął sie reklamaacji tabletu w ramach gwarancji. Proponuje moderatorom tego działu zainteresowanie sie tematami bo nawet nie chce sie czytać tych postów...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    bo nawet nie chce sie czytać tych postów...

    Witam.

    To nie czytaj. Nikt ci nie karze.

    Zapytalem wyżej, czy autor tematu nie uszkodził sam tabletu, gdyż wg mnie zdjęcia pokazują ekran pęknięty (tak samo wyglądał mój telefon po upadku). Autor odpisał, że nic takiego mu się nie zdarzyło, nie uszkodził ekranu. Po swoich doświadczeniach z super serwisem RG Media :mad: w pewnym stopniu ufam w prawdomówność autora. Uszkodzenie tego typu mogło również powstać z innych przyczyn, np. Galaxy S4 borykał się z uszkodzeniami ekranu, które powstawały na skutek "puchnącej" baterii. Niestety ale udowodnienie tego, będzie bardzo trudne i autor w chwili obecnej bez argumentów w postaci opinii wydanej przez rzeczoznawce stoi na przegranej pozycji.

    Autor zamieścił zdjęcie 13.01, na jego post odpisała Pani Paulina 14.01 proponując wysłanie do serwisu.

    Jednak przed napisaniem tej odpowiedzi wystarczyłaby szybka konsultacja z super serwisantami RG Media :mad: i zamieszczenie przez Panią Pauline np. takiej odpowiedzi:

    " W dniu dzisiejszym konsultowałam się z naszymi technikami i na podstawie zamieszczonego przez Pana zdjęcia, podejrzewamy uszkodzenie mechaniczne ekranu powstałe, np. na skutek upadku, uderzenia. Jednak dokładnie będziemy mogli to stwierdzić po przeslaniu tabletu do serwisu".

    Taka prosta odpowiedź a jak bardzo ułatwiłaby całą sprawę.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x