Skocz do zawartości
MichasKrk

Bransoleta czyli pękający dekiel Moto 360

    Rekomendowane odpowiedzi

    Będę czekal do srody i zobacze co pokaze Motorola. Sony tez fajny ale minus za ładowanie tradycyjne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cypis

    Wiem, że temat jest stary ale może komuś się przyda.

     

    Pękający dekiel w Moto 360 występuje głównie z nieoryginalnymi bransoletami ale również z tymi dodawanymi przez producenta. 

    Wersja zegarka z oryginalną metalową bransoletą posiada dodatkowe dystansy które nie powodują nacisku na dekielek.

     

    W UK i USA Motorola po otrzymaniu zgłoszenia gwarancyjnego z problemem pękniętego dekielka wysyłała po prostu nowy zegarek.

     

    Jeśli chodzi o polski serwis to właśnie jestem w trakcie oddawania zegarka do serwisu właśnie z tego powodu.

    Wystarczy zadzwonić pod numer 223 070 360 i opisać swój problem.

     

    Dam znać jak sprawa poszła w serwisie. Czy była to wymiana na nowy czy też sama wymiana klapki/dekielka

     

    //UPDATE

     

    Otrzymałem NOWY zegarek. Gdyby nie sprawy z załatwianiem dowodu zakupu sprzęt dostałbym po 2/3 dniach od wysłania :)

    Edytowane przez cypis

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djlsd
    Napisano (edytowane)

    Chłopaki, bo też zamierzam zmienić pasek na bransolete, przeczytałem temat i poszukuję bransolet z dystansami ale znaleźć nie mogę. Podrzucicie jakiegoś linka do sklepu, gdzie będzie to dostępne?

    I jeszcze jedno, czy bransoleta taka jak poniżej na zdjęciu jest gdziekolwiek do kupienia? Jest szersza niż 22mm z tego co widać no i ma dystans (chyba), ale nie znalazłem nigdzie takiej. Ktoś coś wie, gdzie to dostać?

    post-88043-1430734772,7554_thumb.jpg

    Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk

    Edytowane przez djlsd

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cypis

    Otrzymałem NOWY zegarek. Gdyby nie sprawy z załatwianiem dowodu zakupu sprzęt dostałbym po 2/3 dniach od wysłania



    [Dodano: 07.05.2015 - 18:12]

    Chłopaki, bo też zamierzam zmienić pasek na bransolete, przeczytałem temat i poszukuję bransolet z dystansami ale znaleźć nie mogę. Podrzucicie jakiegoś linka do sklepu, gdzie będzie to dostępne?

    I jeszcze jedno, czy bransoleta taka jak poniżej na zdjęciu jest gdziekolwiek do kupienia? Jest szersza niż 22mm z tego co widać no i ma dystans (chyba), ale nie znalazłem nigdzie takiej. Ktoś coś wie, gdzie to dostać?

    attachicon.gifmoto360-hed1.jpg

    Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk

    Wygląda na to, że wraz z oficjalną bransoletą sprzedawany jest ten element dystansowy. 
    http://www.motorola.com/us/wearables/watch/moto-360-bands/moto-360-metal-bands/moto360-bands-metal.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djlsd

    Widziałem że motorola sprzedaje wersję z bransoletą ale nie jest taka jak na zdjęciu. Wydaje mi się że to był "zamiar" projektowy a wyszło jak wyszło.

    To inne pytanie, ktoś kupował dystanse firmy SteelConnect do Moto360?

    Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narwa

    Miał ktoś problem z pękającym dekielkiem przy skórzanym pasku? Jak Motorola do tego podchodzi i jaki jest czas ich reakcji (chodzi mi o cały przebieg, od zabrania zegarka do powrotu nowego/naprawionego) oraz czy w późniejszym czasie problem się powtarza. W moim po 3 tygodniach użytkowania przy skórzanym pasku przy jednym z pasków na jego bokach pojawiły się (tak mi się wydaje już) małe pęknięcia, pewnie będą się pogłębiać dlatego chciałbym w miarę wcześniej zaznajomić się z tematem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cypis
    Napisano (edytowane)

    @up

     

     

    Tak jak opisałem pare postów wyżej. Standardowy problem, nawet przy paskach skórzanych. Wystarczy zadzwonić na infolinię i powiedzieć ze pojawiły się pęknięcia na tyle zegarka. U mnie czas naprawy trwał 23h. To znaczy, że od przyjęcia zegarka do jego wysłania minęło tyle czasu. Jak dobrze pójdzie to np wysyłasz paczkę w poniedziałek, we wtorek dociera do serwisu (Teleplan), w czwartek piątek masz u siebie.
    Tak, problem pojawia się ponownie. Wiec możesz go wymienić ponownie albo zażądać zwrotu pieniędzy bo poprzednia naprawa/wymiana nie rozwiązała problemu.

    Edytowane przez nemcio
    nie cytujemy posta poprzedzajacego wystarczy @up lub @wspomnij

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narwa

    Zwracają wtedy kwotę z paragonu? Zakupiłem na allegro, ale mam paragon od Euro-Net/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cypis
    Napisano (edytowane)

    @up
     

    Tak powinni zwrócić kwotę z paragonu. Istnieje zapis w nowych prawach konsumenta który mówi: 

     

    "Sprzedawca nie może odmówić konsumentowi obniżenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy, jeżeli przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi nie wywiązał się on ze swych obowiązków (np. deklarował, że usterka została usunięta, a okazało się, że wciąż występuje) bądź jest to druga lub kolejna reklamacja tego towaru, nawet jeśli dalsze reklamacje dotyczą innej wady towaru."

    Musi być to druga lub kolejna reklamacja. Nie wiem tylko do kogo należy się zwracać z prośbą o zwrot pieniędzy. Czy to będzie w twoim przypadku Euro-Net czy Motorola.

     

    //EDIT:

    Odpowiedź tutaj:

    "Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne. Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem."

     

    //EDIT 2:

    Przykład reklamacji:

    "W związku z uszkodzeniem zmywarki pan Marcin złożył – w ramach reklamacji z tytułu rękojmi – żądanie wymiany sprzętu na nowy. Przedsiębiorca uznał reklamację (silnik był poważnie uszkodzony) i niezwłocznie wymienił zmywarkę. Po paru miesiącach sprzęt znów przestał poprawnie działać. W związku z tym pan Marcin złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Okazało się, że wada ma charakter istotny, ale jest to inna wada, niż ta co była przy pierwszej reklamacji. Ponieważ towar był już wymieniany w ramach reklamacji, przedsiębiorca nie może zmienić roszczenia konsumenta i odmówić mu zwrotu pieniędzy za wadliwe urządzenie."

    Edytowane przez nemcio
    nie cytujemy posta poprzedzajacego wystarczy @up lub @wspomnij

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djlsd
    Napisano (edytowane)

    A jaki jest okres, w którym można zgłosić się go Motoroli od daty kupna zegarka?

    Czas okresu gwarancji?

    Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk

    Edytowane przez djlsd

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x