Ogar pamiętaj iż jak oddajesz telefon musisz napisać a raczej osoba przyjmująca datę zwrotu naprawionego telefonu bez tego wpisu mogą ci trzymać nawet parę miesięcy w naprawie. Z tymi terminami właśnie tak jest iż jest 14 dni roboczych ale reklamujący ma obowiązek wpisania daty zwrotu w opisie usterki, w takim przypadku jeżeli oni nie dotrzymają terminu masz prawo żądać nowego telefonu lub idziesz prosto do rzecznika praw konsumenta i on ci pomoże to załatwić
Tak, tylko w samsungu odpisali mi że cytuję:
"Urządzenie jest w tym momencie w trakcie naprawy. Karta gwarancyjna nie
przewiduje wymiany telefonu po przekroczeniu terminu naprawy.
W sytuacji trudniejszej do usunięcia usterkilub oczekiwania na części czas
naprawy może się wydłużyć."
I co wy na to?
BTW telefon "sam" się naprawił - próbowałem kombinować z wejściem słuchawkowym - na marne, ale na drugi dzień z nienacka nagle wszystko działa jak powinno.